Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

05-03-2026 om 10:55 Topicstarter

Dolfje schreef op 05-03-2026 om 10:44:

Hier ook enorme emo en vervelings eter. En als ik blij ben en als ik moe ben. Dus eigenlijk altijd.

Heel herkenbaar Zo baal ik als een stekker van mijn eetgedrag van gisteravond.
Ik was me heel bewust dat ik aan het snaaien was uit verveling maar kon mezelf er niet tot toe zetten om te stoppen.

JtM

JtM

05-03-2026 om 10:57 Topicstarter

Weer een slechte nacht door piekeren en rugpijn. Nu enorme hoofdpijn waardoor ik het gevoel heb scheel naar mijn schermen te kijken. Hopelijk werkt de ingenomen ibuprofen snel.

Dat het bij die &*</÷ apotheek nooit lukt om het in 1 keer goed te doen!
Ik slik al jaren 125 mg per innamemoment en dan 2x per dag. Vanwege de vergoedingen niet dat in een tablet van 50 en een van 75 mg. Als ik dan voor 3 maanden medicatie aanvraag dan verwacht ik 3 doosjes a 56 stuks van 75 mg te krijgen en 3 doosjes a 56 stuks van 50 mg.
Haal het pakket uit de automaat en voel maar 5 doosjes in het pakket. Maar binnen, in de rij en als ik dan eindelijk aan de beurt ben het hele verhaal uitleggen aan iemand die het niet wil begrijpen en weer begint over de dure optie van tabletten van 100 en 25 mg.
Is dat nou echt nodig dat ik iedere 3 maanden ongeveer een punthoofd krijg van het gedoe? Ik heb dit nodig, slim het niet voor mijn lol of zo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.