Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 03-03-2026 om 11:02:

Aan Wehkamp en Riverty. Wil ik netjes mijn nieuwe t-shirts betalen dus ik klik op Riverty, waar je kunt inloggen. Ik mijn email ingevuld en er werd gezegd: er is een verificatiecode gestuurd. Ik wachten en wachten, er komt niks binnnen. Weer code aangevraagd, weer wachten, wachten....niks. Schiet lekker op zo.

In je spam gekeken?

Mooi weer betekent ook meer katten in de tuin. En daar gaat mijn eigen (binnen)kat niet zo goed op. Die is weer begonnen met het pissen tegen de deuren aan 

Broodjebrie schreef op 03-03-2026 om 15:16:

[..]

In je spam gekeken?

Ja daar heb ik gekeken en ook al twee keer opnieuw geprobeerd, zowel op chromebook als telefoon, maar het lukt gewoon niet 

Bailey26 schreef op 03-03-2026 om 16:38:

Mooi weer betekent ook meer katten in de tuin. En daar gaat mijn eigen (binnen)kat niet zo goed op. Die is weer begonnen met het pissen tegen de deuren aan

ik woon in een kat rijke buurt, en sinds mijn kat is overleden, komen ze steeds meer in de tuin vaak gebruiken ze onze tuin om door te steken.

maar laatste zaten ze als een stel dak duiven op de tafel, tussen de planten  en van de week lag er eentje boven op de schuur

toen we er net woonde zat er een keer eentje voor het raam, en dat vond mijn wijlen opa kitty niet zo leuk. (was dat niet gewend, woonde daarvoor op 3h achter) 

ging helemaal uit zijn plaat

Ik ben zo ontzettend moe. Hopelijk slaap ik de komende nacht goed.

Ergerde me vandaag aan opmerking van collega. De sterfdag en verjaardag van mijn jong overleden broer nadert weer. kreeg ik de vraag: mis je je broer nog? Echt serieus WTF is dat voor rare vraag. Ik zal mijn broer ALTIJD blijven missen. Het zal allemaal goed bedoeld zijn en ee ongelukkig uitkomen, maar wat een domme vraag zeg

Dit weer ergert me trouwens ook. Inclusief de bijbehorende euforie. Ik snap wel dat mensen het fijn vinden. Maar ik vind de overgang veel en veel te groot. Vandaag m'n ventilator alweer aan gehad vanwege warmte in huis. Pollen alweer in de lucht dus de maximale dosis medicatie ligt alweer klaar, inclusief prednison. 
En dan al die mensen die weer uit hun hol kruipen. Hangjeugd hangt weer voor de deur, krijsende kinderen, motors. Echt veeg me op. Ik haat het wonen in de stad steeds meer. 
En iedereen die jubelt. Het is eng warm voor de tijd van het jaar. Het is pas maart. Ik erger me ook aan wappies en klimaatontkenners. Die allemaal komen met: "ja ergens in het jaar kruik was het ook warm op deze dag". Ja, maar als je naar de tabellen kijkt zie je dat dit steeds minder uitzonderlijk is. Opwarming gaat snel. En fijn dat iedereen van de zon en warmte geniet. Maar dit gaat in de nabije toekomst natuurlijk erg zorgelijk worden voor natuur, biodiversiteit, onze watervoorziening etc.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.