Huiskamer
Bakblik
02-03-2026 om 10:35
Yumi schreef op 02-03-2026 om 10:21:
Blij met dit heerlijke weer, maar ga 'n dagje weg en nou weet ik niet wat ik aan moet. Gisteren liep ik in een te dunne jas en kreeg het niet meer warm toen ik thuis was. Winterjas, tussen of zomer?
Bij dat soort dagen doe ik altijd laagjes aan met een zomerjas of tussenjas. Een hemdje en shirt/bloes en een vest. Dan kan er eventueel een laagje tussenuit.
Broadway
02-03-2026 om 10:48
Yumi schreef op 02-03-2026 om 10:21:
Blij met dit heerlijke weer, maar ga 'n dagje weg en nou weet ik niet wat ik aan moet. Gisteren liep ik in een te dunne jas en kreeg het niet meer warm toen ik thuis was. Winterjas, tussen of zomer?
daarom hebben wij 3 in 1 jassen. pufferjas-wind/regenjack en die zijn aan elkaar te maken.
ik heb helemaal geen zin om over zulke dingen na te denken. dus toen we gisterochtend gingen fietsen hadden we de complete jas aan en toen we laat in de middag thuis kwamen hadden we een deel in de tas en beiden alleen nog het pufferjasje aan.
kerst
02-03-2026 om 11:25
De stank, nadat de kat op het vloerkleed heeft overgegeven vorige week, gaat niet helemaal weg .Zelfs niet met azijn en koffie. Maar dat zal ook aan mijn uitstekende neus liggen.. Ik zal deze week helaas wel naar de winkel moeten voor een nieuw vloerkleed. Hopelijk is kat eerst klaar met braken op het vloerkleed.
Bakblik
02-03-2026 om 11:27
kerst schreef op 02-03-2026 om 11:25:
De stank, nadat de kat op het vloerkleed heeft overgegeven vorige week, gaat niet helemaal weg .Zelfs niet met azijn en koffie. Maar dat zal ook aan mijn uitstekende neus liggen.. Ik zal deze week helaas wel naar de winkel moeten voor een nieuw vloerkleed.
Had je het kleed al ingestrooid met bakingsoda? Die tip had ik hier of in een ander topic gegeven voor een kleed dat stonk naar kattenkots. Dat schijnt echt goed te helpen.
BlairW
02-03-2026 om 12:12
Aan de kapten & Son. Zaterdag daar geweest en ging iets niet goed met het pinnen. Heb het 2 keer met mijn telefoon en 1 keer met pas geprobeerd, maar gaf steeds een foutmelding. Vriendin nog geprobeerd, ook foutmelding. Toen met de creditcard, dat ging goed. Maar even later zag ik dat die 2 keer met mijn telefoon wel gewoon zijn afgeschreven en bij vriendin ook. Terug naar de winkel, moeilijk moeilijk. Puntje bij paaltje, we moeten wachten. Maandag of morgen komt het waarschijnlijk wel terug op de rekening en zo niet dan moeten we mailen en gaan ze het terug storten. Nog niks terug gehad vandaag, pfff. Het gaat om bijna €90,- die ik nu mis. Ben daar echt niet blij mee. En dat door een fout bij hem die blijkbaar vaker voor komt, want dat gaven ze al aan. Ow, dat gebeurt vaker en meestal wordt het dan wel terug geboekt weer vanzelf. Doe daar dan wat aan als dit zo vaak gebeurt!!