Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bij ons is de kluis gewoon op de normale manier vanaf 2 kanten bereikbaar. Binnen en buiten kan je de code invoeren en het er zelf uit halen.

BlairW schreef op 06-02-2026 om 09:02:

[..]

Het is soms zo simpel hè…volgens mij staan hier inderdaad alle sporten op 😁 thanks! Ik kwam allemaal schema’s tegen waar naar de helft van de sporten op stond. Curling, freestyle skieën, biatlon, kunstschaatsen enz stond er dan allemaal niet bij. Volgens mij alleen de sporten die het “belangrijkst” zijn. Ik heb HBO Max, dus volgens mij kan ik ook alles gewoon zien gelukkig!

ik heb chatgpt gevraagd die ook met allemaal halve dingen kwam (lijstje dat de nos uitzend, lijstje met NL sporters en hun planning, etc) en deze site als laatste optie, dus ik heb het niet zelf bedacht. wel bedankt, want nu heb ik het ook!

Ik ben op vakantie en ineens snotverkouden, en net nu we later vandaag op excursie gaan. 

Als kind had zoon heftige bloedneuzen na een val van de schommel. Jaren mee getobd tot hij 5 jaar geleden eindelijk met zilverchloride behandeld is.  Dat mag pas vanaf 16. 5 Jaar ging het hartstikke goed. 
Sinds ruim 2 weken is het in volle hevigheid terug. Moest hem eergisteren ophalen van werk, want als hij ging fietsen, en zijn hartslag een pietsje omhoog ging dan begon het weer. 
Afspraak bij de dokter gemaakt, want dit gaat niet vanzelf over. Hij is 20 dus ik hoefde niet mee. Zalfje gekregen en het advies om "het nog even aan te kijken". 
Dat wordt een leuke stage vanaf volgende week. 3 tot 5 keer per week 20 minuten zitten om je bloedneus te stelpen en dan wel een paar uur rustig doen om het niet opnieuw te laten beginnen. Zijn werk is vrij fysiek😭. 

aan de bureau stoel op me werk.. hij rolt niet mee en zit ook niet lekker 

Aan de langsrazende auto's.

En aan mijn eigen rij- angst, waardoor die stomme bloeddruk ook weer omhoog gaat.

Het geleuter van de dj op de muziekzender😠

kerst schreef op 06-02-2026 om 11:32:

Het geleuter van de dj op de muziekzender😠

Zeer ergerlijk idd. En  dan om het half uur reclame of om het kwartier als je pech hebt. Dan blijft er niet zoveel tijd over voor een muziekje. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.