Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 24-01-2026 om 20:58:

[..]

Dat zou ik ook doen. Als ze in het ziekenhuis zijn, zijn ze in goede handen en zou je eventueel kunnen videobellen.

Als ze in de tussentijd ontslagen worden en ze hebben hulp van jullie nodig, dan wordt het anders, maar misschien kun je voor die situatie al wat dingen op voorhand regelen.

Mja ik zou niet relaxed het vliegtuig instappen als ik 2 (schoon)ouders in het ziekenhuis heb liggen. Al worden ze natuurlijk wel goed in de gaten gehouden, maar dan alsnog.

Maar dat is wat ik in deze situatie zou doen. Doe waar jij je goed bij voelt dolfje, meer kan ik je niet adviseren 

Ja geen idee wat goed voelt dus.

Broodjebrie schreef op 24-01-2026 om 21:04:

[..]

Mja ik zou niet relaxed het vliegtuig instappen als ik 2 (schoon)ouders in het ziekenhuis heb liggen. Al worden ze natuurlijk wel goed in de gaten gehouden, maar dan alsnog.

Maar dat is wat ik in deze situatie zou doen. Doe waar jij je goed bij voelt dolfje, meer kan ik je niet adviseren

Is ook zo, het is moeilijk om de situatie in te schatten bij iemand anders. Het hangt van zoveel factoren af.

@Dolfje: sterkte met de hele situatie en het maken van een beslissing🌸

Mick87 schreef op 23-01-2026 om 22:09:

ik irriteer me eraan dat ik nu al meer dan twee maanden steeds gesprongen, schrale lippen heb. En steeds gescheurde mondhoek. Zalfjes helpen steeds maar tijdelijk.

Standaard als je naar buiten gaat eerst je lippen insmeren.

Loulou39 schreef op 24-01-2026 om 21:18:

[..]

Is ook zo, het is moeilijk om de situatie in te schatten bij iemand anders. Het hangt van zoveel factoren af.

@Dolfje: sterkte met de hele situatie en het maken van een beslissing🌸

Ja inderdaad..

We kijken met het gezin naar vrienden van Amstel. Nou ja man en kinderen kijken. Ik zit achterstevoren en luister alleen.
Kut flitsen. Vind VVA nou niet zo geweldig dat ik er een aanval voor over heb. 

Is een concert nou echt zoveel leuker met dat geflits?

Less is more als het aan mij en aan mijn zoon ligt. 

Dolfje schreef op 24-01-2026 om 20:16:

Ik zou nu vakantievoorpret moeten hebben maar ja met ouder en schoonouder in ziekenhuis is dat wel weg. Weet ook ff niet wat te doen, wel gaan, niet gaan.

Vervelend! Waar doe je goed aan he?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.