Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik van die zwarte wiebeldingetjes in m’n oog heb (volantes ofzo).

Ik wilde toevallig ook net opschrijven: mijn vlekje in mijn oog (floater). Gekomen door een klap op het jukbeen. Moet er maar mee leven. Hopen dat hij wat gaat zakken in de komende maanden, dat ik hem minder zie. Vooral irritant als ik lees, dan beweegt je oog veel.

Ik erger me beetje aan mezelf dat ik  (te) weinig doe in de donkere maanden, ook in mijn huis .

En dat een familielid in 1 dagje klussen in mijn huis veel meer voor elkaar krijgt dan ik.Ik heb beetje een hekel aan klussen. 
Bij een ander lijkt het vaak vanzelf te gaan. Maar bij mij gaat van alles mis...

(Maar wel fijn dat er weer wat klussen gedaan zijn🙂)

En al dagen geen geduld om een boek te lezen🙁 (Misschien ligt het ook een beetje aan het boek)

Maheiden schreef op 22-01-2026 om 21:31:

Ik wilde net ook net opschrijven: mijn vlekje in mijn oog (floater). Gekomen door een klap op het jukbeen. Moet er maar mee leven. Hopen dat hij wat gaat zakken in de komende maanden, dat ik hem minder zie. Vooral irritant als ik lees, dan beweegt je oog veel.

O ja, ik heb het even gegoogled, het heet mouche volantes of floaters.

Ik heb geen klap er op gehad, maar ik las dat het ook door stress, vermoeidheid of hoge bloeddruk kan komen en wat dat betreft heb ik op alle drie de jackpot.

Loulou39 schreef op 22-01-2026 om 21:48:

[..]

O ja, ik heb het even gegoogled, het heet mouche volantes of floaters.

Ik heb geen klap er op gehad, maar ik las dat het ook door stress, vermoeidheid of hoge bloeddruk kan komen en wat dat betreft heb ik op alle drie de jackpot.

Nou, die eerste twee kan ik ook afvinken. Veel mensen krijgen er last als ze ouder worden. Bij flinke bijziendheid is de kans groter....check! 

Loulou39 schreef op 22-01-2026 om 21:48:

[..]

maar ik las dat het ook door stress, vermoeidheid of hoge bloeddruk kan komen en wat dat betreft heb ik op alle drie de jackpot.

Ja ik heb dat dan ook 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.