Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 14-01-2026 om 17:41:

mijn pakketje bleek bij de buurman van 3 huizen verderop te liggen, mysterie opgelost

Fijn broodjebrie! En ook dat je je vader weer even gezien en gesproken hebt.

lientje69 schreef op 14-01-2026 om 17:45:

[..]

Fijn broodjebrie! En ook dat je je vader weer even gezien en gesproken hebt.

Ja, ik vond het ook heel fijn om mijn vader gezien te hebben. Dan ga je toch beseffen dat hij er nog is, en dat het ook heel anders had kunnen aflopen. Heb hem nog even extra geknuffeld toen ik wegging. 

Broodjebrie schreef op 14-01-2026 om 18:01:

[..]

Ja, ik vond het ook heel fijn om mijn vader gezien te hebben. Dan ga je toch beseffen dat hij er nog is, en dat het ook heel anders had kunnen aflopen. Heb hem nog even extra geknuffeld toen ik wegging.

Aan Nl Alert die me op de hoogte stelt dat de stroomstoring waar ik geen last van had opgelost is. Kind lag te slapen op mijn arm, schrok zich kapot. Zou het waarderen als ze het dramatische geluid beperken tot echt gevaarlijke situaties..

Nehalennia schreef op 14-01-2026 om 19:10:

Aan Nl Alert die me op de hoogte stdlt dat de stroomstoring waar ik geen last van had opgelost is. Kind lag te slapen op mijn arm, schrok zich kapot. Zou het waarderen als ze het dramatische geluid beperken tot echt gevaarlijke situaties..

Ooh echt een ellende dat geluid!! Hier ging ie vorig jaar een keer middenin de nacht af. Zat rechtop in bed   

Aan Nl Alert die me op de hoogte stelt dat de stroomstoring waar ik geen last van had opgelost is. Kind lag te slapen op mijn arm, schrok zich kapot. Zou het waarderen als ze het dramatische geluid beperken tot echt gevaarlijke situaties..

Ik snap je!

Met oud en nieuw was er een NL alert dat 112 overbelast was. Op zich belangrijk, maar wij waren met 36 m/v. Dat was een herrie 😁🤣🤣🤣. 

Vreemd detail: die van mij ging niet af. Terwijl ik testalerts wel ontvang. En ook al eens een echte melding heb gehad 🤔. 

Echt drama dat geluid. 

Met oud en nieuw kregen wij die van 112 overbelast en daarna nog 2x vanwege een brand in de buurt waarbij asbest vrij kwam.  4 prive telefoons beneden en nog 2 werktelefoons boven en dochter heeft een telefoon met dubbele sim en die gaat dus dubbel af. De hond van de buren was al over zijn toeren van het vuurwerk en na al die NL-alerts helemaal. Huizen zijn heel gehorig.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.