Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan een auto half op de stoep geparkeerd staat waar de enige auto-toegang in ons wijkje zit. Ik denk niet dat er een brandweerauto langs kan nu, want aan de andere kant van de weg staan ook auto's geparkeerd.

Bakblik schreef op 18-12-2025 om 10:44:

Mijn ergernis van vandaag: De opzichters van de bouw aan de overkant. Hebben die mannen echt niets beters te doen? Schone onbeschadigde helmen schone jassen, handen in de zakken staan ze met 3 op een rijtje alwéér te kijken. Waarnaar? Waarom met 3, is 1 niet genoeg? De jongens in de kuil zijn hard aan het werk en die mannen staan daar maar. Niet alleen vandaag maar al een week of 6, 7 misschien.
Ik sta niet de hele dag voor het team hoor maar ik ben aan de poets en zie ze steeds als ik beneden of boven langs een raam loop.

Ja, daar zijn het opzichters voor. Zoals een collega van mij ooit zei "die met de handen in de zakken benne opzichters"

Auwereel schreef op 18-12-2025 om 13:42:

Aan een auto half op de stoep geparkeerd staat waar de enige auto-toegang in ons wijkje zit. Ik denk niet dat er een brandweerauto langs kan nu, want aan de andere kant van de weg staan ook auto's geparkeerd.

Melding doen via de fixi-app of lokale politie? Dat handhaving er op af wordt gestuurd? Dan krijgt de overtreder een boete. 

Toen de flats bij ons tegenover nog overeind stonden en bewoond werden kwam de brandweer af en toe testrijden en kregen in ieder geval de auto's die het echt te bont maakten een boete.  De brandweer moet er met de grootste wagen door kunnen. De overige foutparkeerders werden gedoogd, omdat de parkeerdruk wel heel hoog was. Net naast de parkeerplaats je auto voor de nacht op een stukje gras zetten kan,  de auto voor de toerit naar de parkeerplaats en de flats zetten niet. 

Anna76 schreef op 18-12-2025 om 13:57:

[..]

Ja, daar zijn het opzichters voor. Zoals een collega van mij ooit zei "die met de handen in de zakken benne opzichters"

Klopt. Mijn dochter heeft een dergelijke functie en zij moet letterlijk met de handen in de zakken staan kijken hoe de anderen werken 😅 Lijkt me nog best lastig eigenlijk. 

Maar goed, mijn ergernis vandaag: ik had kleding teruggestuurd naar Wehkamp, maar zij zeggen nu dat ze het nooit ontvangen hebben. En ik weet 100% zeker dat ik een retourbewijs had, maar die ben ik kwijt. Vast per ongeluk weggegooid. Nu kost het me een hoop geld voor kleding die ik niet eens heb 😭 Stom van mezelf! 

LazyCat schreef op 18-12-2025 om 14:05:

Maar goed, mijn ergernis vandaag: ik had kleding teruggestuurd naar Wehkamp, maar zij zeggen nu dat ze het nooit ontvangen hebben. En ik weet 100% zeker dat ik een retourbewijs had, maar die ben ik kwijt. Vast per ongeluk weggegooid. Nu kost het me een hoop geld voor kleding die ik niet eens heb 😭 Stom van mezelf!

Heb je geen mailtje gekregen van de retour? Van het DHL-punt bedoel ik. Ik breng het naar een tankstation (DHL-Punt) en daar krijg ik behalve zo'n papiertje ook altijd een mailtje van. Dat is ook een retourbewijs.

Ik ben dat ziek-zijn zo beu! 

Bloemenzee schreef op 18-12-2025 om 16:05:

Ik ben dat ziek-zijn zo beu!

Kunnen  we elkaar de hand schudden Bloemenzee!

Auwereel schreef op 18-12-2025 om 13:42:

Dat is een reden om politie te bellen. Nooddiensten moeten te allen tijde toegang hebben! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.