Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tuinfluiter schreef op 08-12-2025 om 15:07:

[..]

Ik krijg van sommige parfums kriebel in neus en keel. Als ik de pech heb dat degene voor mij een "verkeerd geurtje" op heeft kan ik ook uit het niets gaan niezen en kuchen.

Dit!!! 

Chiquita schreef op 08-12-2025 om 13:06:

als ik naar theater ga, zorg ik altijd voor aantal 'anti-hoest bonbons' . Voel ik kriebels dan meteen één in de mond. Zouden ze gratis moeten uitdelen.
Afgelopen september met dochter naar Canarisch Eiland geweest met een dagtocht door grotten, werd in Spaans en Engels eea verteld, zit er een italiaans echtpaar achter ons erdoorheen te kletsen. Dochter en ik tegelijk (zonder afspreken) ons omgedraaid en keihard 'sssstt' gesist. Geen last meer van gehad

Bij ons theater staat bij het ja inleveren standaard een schaal met zuurtjes  maar zelf heb ik inderdaad ook altijd wat bij me. 

Netherfield schreef op 08-12-2025 om 08:54:

Nieuwe update op mijn iphone. Ziet alles er weer anders uit. Ik wil dat helemaal niet, laat me de oude layout en lettertype houden! Stom gedoe.

Eens, ik haat updates maar deze laatste is wel echt heel irritant.

Bakblik schreef op 08-12-2025 om 12:26:

[..]

Als je bij, noem eens wat, Coldplay in de ziggodome staat dan is het geluid zo overdonderd dan stoor ik mij niet zo snel aan even wat geklets. Toen ik 14 dagen geleden in een kerk zat met acapella zang heb ik mij dood geërgerd aan het geklets en gehoest.

Daar ergerde ik mij dan weer aan mensen die een zitplek kopen maar vervolgens gaan staan de hele tijd… 

Dolfje schreef op 08-12-2025 om 16:56:

[..]

Eens, ik haat updates maar deze laatste is wel echt heel irritant.

Dat “glaseffect” bedoelen jullie? Je kan alles terug zetten naar de oude look trouwens

Er werd net aangebeld, pakketje. Man doet de deur open en vraagt voor " ons huisnummer".
Pakje is niet voor ons, wel ons adres en postcode maar andere naam. Zegt me niks die naam.
Wat nu?

HAHA!wait..what schreef op 07-12-2025 om 15:11:

Ik heb een heel lekker geurtje ontdekt maar ik zie dat deze zo belachelijk duur is! En ook alleen in 100 ml te krijgen is. €120 tot €150 online, pff..

Heb je op Vinted gekeken, daar zetten mensen soms geuren op die ze gekregen hebben, soms zelfa voor de helft of  nog minder.

Dolfje schreef op 08-12-2025 om 20:55:

Er werd net aangebeld, pakketje. Man doet de deur open en vraagt voor " ons huisnummer".
Pakje is niet voor ons, wel ons adres en postcode maar andere naam. Zegt me niks die naam.
Wat nu?

Niet aannemen. Volgens mij is dit pakketfraude. Kans is groot dat er komende dagen iemand aan de deur komt en zegt dat zijn pakket verkeerd is bezorgd en het pakket wil meenemen. Ze zien dan aan de track en trace dat het jullie bezorgd is. Ze hebben dan betalen achteraf aangegeven en jij krijgt straks de rekening.

Als je man het heeft aangenomen dan gewoan afzender retour sturen. In elk geval het pakket niet meegeven als iemand het komt ophalen en zegt dat het zijn pakket is.

Smulkruimel schreef op 08-12-2025 om 21:09:

[..]

Niet aannemen. Volgens mij is dit pakketfraude. Kans is dat er komende dagen iemand aan de deur komt dat zijn pakket verkeerd is bezorgd en het pakket wil meenemen. Ze zien dan aan de track en trace dat het jullie bezorgd is.

Als je man het heeft aangenomen dan gewoan afzender retour sturen.

Ik dacht ook meteen aan pakketfraude. Gelijk afzender retour!

Aan de regen. Op de heenweg naar mijn wekelijkse sportles miezerde het nog beschaafd, maar op de terug was het opgehouden met zachtjes regenen. Ik was kletsnat toen ik thuis kwam.

Broodjebrie schreef op 08-12-2025 om 21:11:

[..]

Ik dacht ook meteen aan pakketfraude. Gelijk afzender retour!

Lees de laatste tijd op Facebook veel berichten met fout adres. Maar meestal woont diegene dan wel in de straat op een ander nummer  of juiste nummer  verkeerde straat. Krijg hier ook vaak post voor iemand die op 52 woont. Dat komt dan op 32. Verkeerd adres opgekregen. Of post voor 3 D terwijl wij op 30 wonen. Dan ziet de post noet dat het een D is ipv 0. Gelukkig  kennen we hier de meeste mensen.  Maar hoeft dus niet per definitie pakketfraude te zijn.

Ik dacht niet meteen aan pakketfraude, het lijkt nl op iets van een kerstpakket oid maar ik stuur het morgen wel terug. En dan erger ik me dus dat ik daar voor op pad moet.

Ik erger me aan het feit dat ik nu al drie slechte dagen achter elkaar  heb. Het was 2 stappen vooruit en één achteruit. Maar nu opeens even 3 of nog meer  stappen  achteruit. Eigen  schuld ik weet het. Ik wil en doe weer te veel. Maar toch. Het is maar zo'n  klein deel van wat ik normaal  deed.
Pfff. Het valt niet mee allemaal.

lientje69 schreef op 08-12-2025 om 21:48:

Ik erger me aan het feit dat ik nu al drie slechte dagen achter elkaar heb. Het was 2 stappen vooruit en één achteruit. Maar nu opeens even 3 of nog meer stappen achteruit. Eigen schuld ik weet het. Ik wil en doe weer te veel. Maar toch. Het is maar zo'n klein deel van wat ik normaal deed.
Pfff. Het valt niet mee allemaal.

Ik heb het idee dat ik ziek begin te worden. En ik was een paar weken geleden ook al niet fit. Ik ga maar optijd mn mandje in, hopelijk helpt dat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.