Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 07-12-2025 om 10:13:

[..]

Ja zeer herkenbaar, ik heb dit ook weleens gepost. Fietslampen staan tegenwoordig omhoog Ipv op de weg.

Ja, ik weet het. Ben bang dat ik het hier nog wel eens ga herhalen als ergernis. 

Aan mijn man: hij neemt nooit zijn leesbril mee. Of vergeten, of niet aan gedacht;of : ik dacht dat ie in de Auto lag…..Er kwam er net een uit de wasmachine.

Ted68 schreef op 07-12-2025 om 10:41:

Aan mijn man: hij neemt nooit zijn leesbril mee. Of vergeten, of niet aan gedacht;of : ik dacht dat ie in de Auto lag…..Er kwam er net een uit de wasmachine.

Sorry, hier moest ik toch even hardop om lachen, ben een beelddenker. Sowieso dat gedoe met leesbrillen: vaak zijn de eigenaren ze kwijt en hebben niet door dat het bovenop hun hoofd zit of dat ze er zelf bovenop zitten 

Ted68 schreef op 07-12-2025 om 10:41:

🤣🤣🤣

Poezie schreef op 07-12-2025 om 10:47:

[..]

Sorry, hier moest ik toch even hardop om lachen, ben een beelddenker. Sowieso dat gedoe met leesbrillen: vaak zijn de eigenaren ze kwijt en hebben niet door dat het bovenop hun hoofd zit of dat ze er zelf bovenop zitten

Vroeger moest ik altijd een beetje lachen om mijn pa die overal in huis leesbrillen had liggen. (van die goedkope brilletjes van het Kruitvat oid)

Nu heb ik een leesbril naast de plek waar ik op de bank zit, een in de keuken, een in mijn rugzak waar ik boodschappen mee doe en een in de slaapkamer. 

Ik moest ook altijd lachen....maar nu vind ik het langzaam heel vervelend....Afgelooen week gingen we zijn auto inruilen, en mocht ik het koopverdrag voorlezen....
Uit eten, andere paren lezen de kaart, en ik lees voor.....terwijl mijn kinderen volwassen zijn

we moeten nog lootjes trekken voor de kerst en ik ben blijkbaar de enige die dat nu al geregeld wilt hebben. Het is nu al 7 december en mijn komende weken zitten propvol. Krijg ik vervolgens als antwoord: kadootjes heb je zo gekocht, niet zo stressen jij.

Heb nu gezegd dat de lootjes wat mij betreft niet hoeven dit keer. Gezeur iedere keer. En ja, kerst duurt nog even maar ik heb nog meer te doen komende tijd..

Dat ik steeds zo verschrikkelijk duizelig ben, durf eigenlijk niets te doen cq te ondernemen.

Ik ga maar weer een keukenkastje opruimen, daar kan ik grotendeels bij zitten en dan kan dat weer in het opruimtopic en daar word ik dan weer blij van… zoiets  (ik probeer de ergernis en mijn zorgen maar even positief te zien 😅).

Aan mezelf, ik verveel me en ben niet vooruit te branden. Ok ik heb wel gesport en de was staat aan maar toch. Ben ook in een leuk boek bezig maar toch verveel ik me.
Wilde eigenlijk naar een soort kerstmarkt hier in de stad maar toch ook weer niet want druk en het is schijtweer en man zif nu F1 te kijken en moet straks ook nog studeren dus gaan niet meer weg. Kan natuurlijk ook alleen maar daar vind ik niks aan. 
Kortom ik erger me aan mezelf 

Loulou39 schreef op 07-12-2025 om 14:10:

Dat ik steeds zo verschrikkelijk duizelig ben, durf eigenlijk niets te doen cq te ondernemen.

Ik ga maar weer een keukenkastje opruimen, daar kan ik grotendeels bij zitten en dan kan dat weer in het opruimtopic en daar word ik dan weer blij van… zoiets (ik probeer de ergernis en mijn zorgen maar even positief te zien 😅).

Goed bezig dan evengoed  Loulou!

Dolfje schreef op 07-12-2025 om 10:13:

[..]

Ja zeer herkenbaar, ik heb dit ook weleens gepost. Fietslampen staan tegenwoordig omhoog Ipv op de weg.

Dat lampen omhoog zetten doet (bij mij)de fiets reparateur. 

De lampen van die nieuwere autoos zijn enorm verblindend!

Broodjebrie schreef op 07-12-2025 om 13:35:

we moeten nog lootjes trekken voor de kerst en ik ben blijkbaar de enige die dat nu al geregeld wilt hebben. Het is nu al 7 december en mijn komende weken zitten propvol. Krijg ik vervolgens als antwoord: kadootjes heb je zo gekocht, niet zo stressen jij.

Heb nu gezegd dat de lootjes wat mij betreft niet hoeven dit keer. Gezeur iedere keer. En ja, kerst duurt nog even maar ik heb nog meer te doen komende tijd..

Nouja zeg...ik vind dat helemaal niet vroeg hoor Broodje. Je moet toch rustig de tijd hebben om alles uit te kiezen? Raar van je familie.

Herfstappeltaart schreef op 07-12-2025 om 14:34:

[..]

Nouja zeg...ik vind dat helemaal niet vroeg hoor Broodje. Je moet toch rustig de tijd hebben om alles uit te kiezen? Raar van je familie.

Precies. Maar iedereen zit nu nog in de sinterklaasfase dit weekend 'dus we hebben nog alle tijd'

Ik heb er maar niet meer op gereageerd. Blijkbaar doe ik moeilijk. 

Broodjebrie schreef op 07-12-2025 om 13:35:

Helemaal niet (te) vroeg! Doen jullie aan online lootjes trekken? Is super makkelijk en heel snel te regelen dus kost toch weinig moeite/tijd om deze even in te vullen?

Ik heb een heel lekker geurtje ontdekt maar ik zie dat deze zo belachelijk duur is! En ook alleen in 100 ml te krijgen is. €120 tot €150 online, pff..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.