Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koettie schreef op 20-09-2025 om 21:48:

[..]

Heb ik! Maar ben op vakantie

naar de  drogist of apotheek die hebben vaak wel iets tegen muggen.

op mijn laatste vakantie stond ik ook weer in de plaatselijke ''etos'' te zoeken, 

extra tip in een warm land helpt aloe vera heel goed, pepermuntolie/eucalyptus, of citroen ''eau de cologne''

OT: de lamp in de straat liep de hele nacht te flikkeren.... als ik geen epilepsie had of een migraine kreeg ik het spontaan vannacht 

Aan mijn man, die het een prima idee vond om terwijl ik stond te douchen even het nieuwe houdertje voor de wc-rol wilde ophangen. Daarvoor moest geboord worden, met de deur open want stroom van de overloop. En dan nog geïrriteerd raken dat ik me er aan ergerde.....

Kleine badkamer dus toen ik klaar was kon ik geeneens uit de douche omdat hij met al zijn zooi de vloer voor de douchedeur in gebruik had. 

Rogue schreef op 21-09-2025 om 11:26:

[..]

naar de drogist of apotheek die hebben vaak wel iets tegen muggen.

op mijn laatste vakantie stond ik ook weer in de plaatselijke ''etos'' te zoeken,

extra tip in een warm land helpt aloe vera heel goed, pepermuntolie/eucalyptus, of citroen ''eau de cologne''

OT: de lamp in de straat liep de hele nacht te flikkeren.... als ik geen epilepsie had of een migraine kreeg ik het spontaan vannacht

We zitten 40 min rijden van de stad/drogist af. En heb muggen spul, deze muggen vinden het alleen niet zo'n ramp blijkbaar! 

Nieuwe ergernis, we staan dus in the middle of nowhere en de auto accu is leeg.. Dus ik ga de airbnb host maar even bellen welke 'buren' het beste te benaderen. 

Koettie schreef op 21-09-2025 om 12:35:

[..]

We zitten 40 min rijden van de stad/drogist af. En heb muggen spul, deze muggen vinden het alleen niet zo'n ramp blijkbaar!

Nieuwe ergernis, we staan dus in the middle of nowhere en de auto accu is leeg.. Dus ik ga de airbnb host maar even bellen welke 'buren' het beste te benaderen.

oh my christ  toch maar andere halen bij de eerste volgende boodschappen trip 😉

Ik moet de hele dag plassen.
En ik begrijp niks van de online shop Your look for less wat damespyjamabroeken. Iemand hier ervaring of die kleding groot of klein valt?

kerst schreef op 21-09-2025 om 14:12:

Ik moet de hele dag plassen.
En ik begrijp niks van de online shop Your look for less wat damespyjamabroeken. Iemand hier ervaring of die kleding groot of klein valt?

Valt normaal, vind ik.

Rogue schreef op 21-09-2025 om 13:55:

[..]

oh my christ toch maar andere halen bij de eerste volgende boodschappen trip 😉

Het zouuu in de huurauto moeten zitten. Maar de airbnb host is ons komen redden. 10+ voor service 

Dat het vuurwerk nu al is begonnen..
Bah, ik wordt hier echt niet vrolijk van!

noas_1993 schreef op 21-09-2025 om 16:30:

Dat het vuurwerk nu al is begonnen..
Bah, ik wordt hier echt niet vrolijk van!

Nou dan heb je geluk want het gaat hier ( Brabant ) het hele jaar door. Het lijkt wel of een feest niet af is zonder vuurwerk. Ook met voetbalwedstrijden gewoon voor de plaatselijke competitie is er tegenwoordig altijd vuurwerk en rookbommen. Eigenlijk al jarenlang. 

watertoren schreef op 21-09-2025 om 16:42:

[..]

Nou dan heb je geluk want het gaat hier ( Brabant ) het hele jaar door. Het lijkt wel of een feest niet af is zonder vuurwerk. Ook met voetbalwedstrijden gewoon voor de plaatselijke competitie is er tegenwoordig altijd vuurwerk en rookbommen. Eigenlijk al jarenlang.

Bij ons ( ook Brabant) inderdaad ook. Ik werk elke woensdagavond en hoor bijna altijd wel vuurwerk als ik naar huis fiets.

Dolfje schreef op 21-09-2025 om 17:14:

[..]

Bij ons ( ook Brabant) inderdaad ook. Ik werk elke woensdagavond en hoor bijna altijd wel vuurwerk als ik naar huis fiets.

Ik denk hier dat het komt omdat wij heel dicht tegen de Belgische grens wonen waar vuurwerk het hele jaar door te koop is. Feestje of belangrijke wedstrijd, dan ff naar Belgie.

watertoren schreef op 21-09-2025 om 17:56:

[..]

Ik denk hier dat het komt omdat wij heel dicht tegen de Belgische grens wonen waar vuurwerk het hele jaar door te koop is. Feestje of belangrijke wedstrijd, dan ff naar Belgie.

Ik woon zowat óp de Belgische grens en ik hoor hier gelukkig niks. Ook met oud en nieuw is het hier redelijk rustig. In onze vorige woonplaats echter, een half uurtje hier vandaan, moest iedere nieuwe grasspriet op het plaatselijke voetbalveld gevierd worden met vuurwerk en luide muziek. Zo blij dat ik daar vanaf ben!

Komende oudjaar de laatste jaarwisseling waarin vuurwerk is toegestaan. 

Ik moest vanmiddag ineens overgeven en blijkbaar heb ik dat met zoveel geweld gedaan dat ik nu helse pijn in een linker rib heb. Ademen doet me toch een partij pijn. Heb al wat ibuprofen genomen, maar helpt niet echt

Wieder schreef op 21-09-2025 om 18:10:

[..]

Ik woon zowat óp de Belgische grens en ik hoor hier gelukkig niks. Ook met oud en nieuw is het hier redelijk rustig. In onze vorige woonplaats echter, een half uurtje hier vandaan, moest iedere nieuwe grasspriet op het plaatselijke voetbalveld gevierd worden met vuurwerk en luide muziek. Zo blij dat ik daar vanaf ben!

Ik wil het beestje bij de naam noemen en ik heb het over Zundert. Ik werk achter de bar bij onze voetbalvereniging en Zundert , heel dicht bij de Belgische grens heeft altijd vuurwerk bij. Ik geef toe dat de supporters in mijn eigen vereniging zich ook niet goed gedragen. Zodra Zundert zich op het veld begeeft gaat het van: Boeren, Boeren. Dat keur ik ook niet goed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.