Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn horloge wil niet meer laden! Andere lader geprobeerd, contactjes schoongemaakt. Niks. Nieuwe besteld (is een simpele met alleen tijd en stappenteller zo ongeveer, 35 euro), die komt morgen. Kan ik alles weer gaan instellen, zo stom. En mijn arm voelt kaal.

sinds begin dit jaar hebben we een nieuwe app voor werk. Maar als we vakantie etc aan willen vragen moet dit via de vorige app, want dat kan dus niet met de huidige app. Wat een gedoe.. en met de huidige app kunnen we onze vakantie-uren ook niet zien, maar wel met de vorige. 

Lekker onhandig Broodjebrie.

Dolfje schreef op 18-08-2025 om 13:45:

Lekker onhandig Broodjebrie.

Tja het is ook typisch wat hoort bij werkgever. Net zoals communicatie

Aan mezelf. 

De "kuil" die ik bezig was te graven voor mijn huisgenoten was nog niet diep genoeg en toen ben ik er zelf ingevallen.

De hele vakantie al wordt ik af en toe geroepen of zelfs geappt of ik even een rol wcpapier kan geven,  omdat er geen nieuwe rol op het richeltje staat. 

Sinds vrijdag was ik bezig om steeds genoeg te hebben voor mezelf en toch te zorgen dat 1 van de huisgenoten jongens weekend zonder kwam te zitten en dan niet door mij gered kon worden. 

Vandaag iedereen, behalve ik,  maar bezigheden buitenshuis en zit ik zelf zonder papier op het toilet boven.  Geen rol in het wastafelkastje, geen rol in de voorraadkast op de studeerkamer ik moest verdorie echt naar beneden om papier uit de trapkast te halen. 

😤

Bakblik schreef op 18-08-2025 om 14:11:

Aan mezelf.

De "kuil" die ik bezig was te graven voor mijn huisgenoten was nog niet diep genoeg en toen ben ik er zelf ingevallen.

De hele vakantie al wordt ik af en toe geroepen of zelfs geappt of ik even een rol wcpapier kan geven, omdat er geen nieuwe rol op het richeltje staat.

Sinds vrijdag was ik bezig om steeds genoeg te hebben voor mezelf en toch te zorgen dat 1 van de huisgenoten jongens weekend zonder kwam te zitten en dan niet door mij gered kon worden.

Vandaag iedereen, behalve ik, maar bezigheden buitenshuis en zit ik zelf zonder papier op het toilet boven. Geen rol in het wastafelkastje, geen rol in de voorraadkast op de studeerkamer ik moest verdorie echt naar beneden om papier uit de trapkast te halen.

😤

Bakblik, lagen er geen papieren zakdoekjes, tissues....of een studieboek?  😂

Yumi schreef op 18-08-2025 om 18:57:

Bakblik, lagen er geen papieren zakdoekjes, tissues....of een studieboek? 😂

Alleen van die demakeup wattenschijfjes. Studieboek vond ik een te groot financieel offer. 😜

Bakblik schreef op 18-08-2025 om 19:08:

[..]

Alleen van die demakeup wattenschijfjes. Studieboek vond ik een te groot financieel offer. 😜

Daar moet je schijt aan hebben 

Bakblik schreef op 18-08-2025 om 19:08:

[..]

Alleen van die demakeup wattenschijfjes. Studieboek vond ik een te groot financieel offer. 😜

Hahaha, eens!

Dat ik er vandaag achter kom hoe laag mijn bloedwaardes zijn en dat al vorige week gezien is door de huisarts, maar ik daar zelf achteraan moet bellen. Hoe lang laten jullie mensen doorlopen als ze zelf niet bellen? En dan over 8 dagen eerst een afspraak ipv meteen ijzertabletten. Dan zijn we dus al 2 weken verder. In de tussentijd moet ik maar doorslepen met mezelf. 

JanaDana schreef op 19-08-2025 om 11:49:

Dat ik er vandaag achter kom hoe laag mijn bloedwaardes zijn en dat al vorige week gezien is door de huisarts, maar ik daar zelf achteraan moet bellen. Hoe lang laten jullie mensen doorlopen als ze zelf niet bellen? En dan over 8 dagen eerst een afspraak ipv meteen ijzertabletten. Dan zijn we dus al 2 weken verder. In de tussentijd moet ik maar doorslepen met mezelf.

De drogist verkoopt ook ferrofumeraat, maar in een veel lagere dosering. Ter overbrugging? 

Citroengraag schreef op 19-08-2025 om 11:55:

[..]

De drogist verkoopt ook ferrofumeraat, maar in een veel lagere dosering. Ter overbrugging?

Ja, ik nam al iets van de drogist maar dat is blijkbaar niet voldoende. Ik zal dat dan maar wat ophogen. Was bang toch teveel binnen te krijgen maar dat is duidelijk niet zo.

Ik ben terug van vakantie en strontziek geworden.   Werk genoeg maar ik ben naar huis gestuurd na overleg 2 en hang op de bank. (poes vindt het dan weer wel gezellig  )

stokstaart schreef op 19-08-2025 om 13:44:

Ik ben terug van vakantie en strontziek geworden. Werk genoeg maar ik ben naar huis gestuurd na overleg 2 en hang op de bank. (poes vindt het dan weer wel gezellig )

Hier ook een verkoudheids / griepgolf in huis. Hele vakantie niet ziek geweest en een week voordat ik weer zou gaan werken word ik opeens snotterig en grieperig.

Beterschap @stokstaart

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.