Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 17-07-2025 om 18:50:

[..]

Fijn te lezen Broodjebrie, en dan moet de avond nog komen!

Wij gaan zo naar de bar, cocktails drinken. Wij vermaken ons wel 

Broodjebrie schreef op 17-07-2025 om 17:03:

[..]

Dank je wel, ik heb een hele fijne dag. Lieve mensen om me heen en veel appjes gekregen. Doet me heel goed

Gefeliciteerd! 🎉🎊

Fijn dat je een leuke dag hebt, is je gegund 🌸

Damoontje schreef op 17-07-2025 om 16:30:

En aan mensen die op donderdag halverwege de middag roepen ‘fijn weekend ‘. Wij moeten gewoon nog tot vrijdag 18.00 uur hoor…

Mogen ze het dan gewoon helemaal niet zeggen van je? Als ze je vrijdag niet meer zien, is het toch heel normaal dat ze het donderdag al tegen je zeggen? Ik zeg het op maandag al tegen 1 collega, die zie ik alleen dan 

mut

mut

17-07-2025 om 22:57

Ik had afgelopen jaar een collega die alleen maandag tot en met woensdag werkte, anderen gaven op donderdag en vrijdag op een andere school les. Dan was het ook op woensdag al "fijn weekend en tot maandag".

mut schreef op 17-07-2025 om 22:57:

Ik had afgelopen jaar een collega die alleen maandag tot en met woensdag werkte, anderen gaven op donderdag en vrijdag op een andere school les. Dan was het ook op woensdag al "fijn weekend en tot maandag".

Dan zeg ik, fijne week nog en alvast fijn weekend!

Daar kan ik me totaal niet druk over maken. Het is toch aardig en goed bedoeld? Of mis ik iets?  
Waarom vind je het irritant, omdat jij bijvoorbeeld nog wel moet werken? Maar dan dus die dagen ook uitbetaalt krijgt (en je collega’s niet)?

Kom er net achter dat man de achterdeur wagenwijd open heeft laten staan 
Had nog gezegt voordat ik op bed ging dat de hond buiten was en de deur open was.

mut

mut

18-07-2025 om 09:25

Loulou39 schreef op 17-07-2025 om 23:19:

[..]

Dan zeg ik, fijne week nog en alvast fijn weekend!

Daar kan ik me totaal niet druk over maken. Het is toch aardig en goed bedoeld? Of mis ik iets?
Waarom vind je het irritant, omdat jij bijvoorbeeld nog wel moet werken? Maar dan dus die dagen ook uitbetaalt krijgt (en je collega’s niet)?

Ik reageerde op iemand anders die zoiets irritant vind. Ik roep altijd vrolijk iets vergelijkbaars terug. Vind het meer grappig dan vervelend. 

Ik erger me aan de hondenpoep zakjes die de laatste weken in de buurt liggen. Gooi ze thuis weg, nu wordt het nog steeds een gore schijtboel! 

Dat ticketmaster zolang wacht met het systeem op 'uitverkocht' te zetten. 
Nu blijf ik het tegen beter weten in toch proberen 

mut schreef op 18-07-2025 om 09:25:

[..]

Ik reageerde op iemand anders die zoiets irritant vind. Ik roep altijd vrolijk iets vergelijkbaars terug. Vind het meer grappig dan vervelend.

😁

Poezie schreef op 18-07-2025 om 11:26:

Dat ticketmaster zolang wacht met het systeem op 'uitverkocht' te zetten.
Nu blijf ik het tegen beter weten in toch proberen

Heel irritant maar soms komen er dan nog kaarten terug van mislukte betalingen enz. Hopelijk is het je nog gelukt. 

Aan een belachelijk prijsverschil: Een velletje zelf op maat te knippen vilt voor onder meubels om de vloer tegen krassen te beschermen. Bij Karwei kost dat 4,45 euro. Zo'n zelfde velletje bij Action 0,59 euro.  Ik weet dat Action goedkoop is, maar dit verschil is wel heel groot. 

De verhuurder van deze huizen heeft niks goed geregeld voor de renovatie.
Ik heb nog hierover melding gemaakt per mail en dan krijg ik doodleuk de melding terug per mail dat: "vanwege de schoolvakanties het wat langer kan duren voordat u reactie krijgt"
Na vier dagen nog niks gehoord ..

Dat ik alweer de hele week voor 6 uur wakker ben en net op mijn vrije dag een soort van in slaap viel op de bank. En dan net niet ff een goed tukkie en dan fit maar heel duf ben nu.

Dolfje schreef op 18-07-2025 om 16:41:

Dat ik alweer de hele week voor 6 uur wakker ben en net op mijn vrije dag een soort van in slaap viel op de bank. En dan net niet ff een goed tukkie en dan fit maar heel duf ben nu.

Oh ja zo'n bui dat je of gewoon moet gaan slapen of een rondje moet lopen maar allebei wil niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.