Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Voel me nog steeds heel naar en emotioneel, maar ben blij met jullie lieve reacties! Fijn om zoveel steun te voelen op dit forum.

Afdeling van ziekenhuis gaat open om 09:00. Dus ik bel om 09:01. Hang tien minuten in de wacht. Opgehangen en opnieuw gebeld. Nu weer in de wacht maar nu met bandje die af en toe zegt dat ik de eerstwachtende ben. Dus ik gok dat ik die eerste tien minuten voor niks in de wacht heb gehangen. 

Ziekenhuis bereikt. Iemand had gezegd dat ik niet hoefde te bellen voor een afspraak. Dat moest dus wel. Ik mag 8 juli heen. Met een enkel die al een tijd dik is en waarvoor ik nu compressiekousen draag die sporters ook hebben. En dus geen korte broek aan kan. En nee ik doe niet aan rokken. Oftewel ik baal nogal. 

Aan mezelf voor de verandering. Ik had nieuwe oorbellen besteld, simpele waarvan ik dacht dat wordt mijn basisoorbel, dus ze mogen meer dan 5 euro kosten. Gewoon knopjes. Gisteravond in gedaan, ik voel nu toevallig aan mijn oren, zit er nog maar 1 in. Binnen 24 uur dus kwijtgeraakt, terwijl ze in mijn oren zaten. Geen idee waar en wanneer

Mijn lijf. Ging naar Sanquin en dat ging niet helemaal goed. Ben nu ok maar had me deze middag wat anders voorgesteld.

aan het ziekenhuis wat een familielid te vroeg naar huis heeft gestuurd. Dit gaan spannende dagen worden..

Broodjebrie schreef op 16-05-2025 om 19:44:

aan het ziekenhuis wat een familielid te vroeg naar huis heeft gestuurd. Dit gaan spannende dagen worden..

Sterkte broodjebrie  

lientje69 schreef op 16-05-2025 om 19:50:

[..]

Sterkte broodjebrie

Dank je wel. Diegene is net weer per ambulance teruggebracht naar het ziekenhuis 

Broodjebrie schreef op 16-05-2025 om 20:00:

[..]

Dank je wel. Diegene is net weer per ambulance teruggebracht naar het ziekenhuis

Sterkte Broodjebrie. 

[..]

Sterkte Broodjebrie. 

[..]

Sterkte Broodje Brie.

[..]

dank jullie wel 

[..]

Tjee Broodjebrie, heftig...

Ik voel me nog steeds niet helemaal jofel. Irritant want ik moet morgen werken. Zit nu in dubio om vast te appen of een  van de collega's voor ( een gedeelte van) mijn dienst stand-by kan staan of dadelijk maar gaan slapen en hopen dat ik me morgen weer ok voel. Vind om /na 22:00 uur geappt worden voor zoiets ook irritant vandaar die twijfel en omdat het goed kan dat ik morgen me weer normaal voel.
Hoef pas om 10 uur morgen weg dus niet heel vroeg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.