Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moederkareltje schreef op 30-11-2024 om 11:18:

Aan mezelf. Ik durfde de roltrap niet af met baby. Lift was kapot, gelukkig was er een trap. Deze is nieuw. Met kareltje ging ik toen hij baby was wel van de roltrap maar ik durf nu niet meer. Ik zie mijn voeten niet.

Oooh dit snap ik zo goed!
Niet ergeren hoor, ik vind het juist goed van je dat je het niet doet als je je er niet prettig of veilig bij voelt! 👍🏻💕

Dat mijn trein zei dat hij 5 minuten vertraging zou hebben, en dat ik daarom nog even snel naar de Etos ging, ruim op tijd op het perron kwam en vervolgens de trein voor m’n neus weg reed omdat hij ineens niet meer vond dat hij vertraging had.

Extra jammer omdat hier in de Randstad de treinen en metro’s vandaag niet echt vaak reden… heb heel lang moeten wachten 😔

Chantal2022 schreef op 29-11-2024 om 22:43:

mijn bovenburen zijn al weer uren aan het schreeuwen.

Chantal2022, je moet juist zo vaak mogelijk bellen, dit kan ook anoniem. Er wordt dan een dossier opgebouwd.

Probeer het eventueel met meerdere buren af te spreken. Als er een flink dossier is opgebouwd kan de woningbouw er wat mee.

Sterkte 

Bij het kruidvat staat een rek met tassen buiten, één ervan leek me wel leuk als strandtas. In de binnenkant zat echter het weer, dus ik loop met die tas naar binnen en vraag of ze die nog ergens in de verpakking hebben liggen. Hadden ze niet, vraag of ze de tas wil aannemen omdat die zo onverkoopbaar is. Kon hem terughangen want ze kon er ook niks aan doen. Het weer is schimmel zeg ik nog, ze haalde haar schouders op. Topverkoopster die komt er wel.... 

Zoooo voor het eerst in jaren een echte kater. Normaal 'gewoon' wat brak maar dit was echt ellendig. Poeh. 

Hang op de bank na mijn laatste nachtdienst en heb het fut niet om naar bed te gaan maar heb het te koud om te blijven zitten. Echt kom op zeg. NU naar bed. 

aan de huisartsenpost. Snap niet waarom die mensen altijd zo chagrijnig zijn en het lijkt gewoon alsof ze echt geen zin hebben om je te helpen. 
Ik kom daar zwanger aan, verga van de pijn rond m’n nieren en ze weigeren verder te onderzoeken behalve urine. Wat al 3 keer gedaan is sinds donderdag! 
man en ik hebben uit eindelijk echt moeten dwingen tot we een gynaecoloog mochten zien. Die heeft vast gesteld dat m’n nieren het moeilijk hebben door groeien van de buik. Nu wel hands vaten gekregen om de pijn wat te verminderen. Maar als hef aan die hap gelegen had, stond ik na 2 minuten weer buiten met het advies dat ik wat paracetamol moest nemen 

Weer geen folderpakket van Spotta. Al twee maal gebeld, beloofd  werd dat het goed zou komen, maar nee hoor.      
(Ik weet dat ik ook een pakket over de post kan krijgen, maar daar zit niet alles in wat ik zeker wel wil).
Mocht er nou rond de jaarwisseling iemand aanbellen om me 'namens Spotta een Gelukkig Nieuwjaar' te wensen dan zal ik hem/haar de oren even wassen.

Het schijnt dat er bezorgers zijn die van begin december tot januari dit baantje aannemen....   Mijn vriend gaf één jaar geleden veel te veel geld aan de bezorger en heeft sindsdien geen pakket meer ontvangen! 

Sinds vanochtend na het douchen zit een oor dicht. Ik heb al mijn neus dicht gehouden en druk gezet maar niks helpt. Nou ben ik doof aan één oor. 

Ik erger me aan chagrijnende echtgenoot. Die vervolgens meedeelt dat de oorzaak (werk) wrs duurt tot kerst. Ik wil niet!!!!

Mayosate schreef op 02-12-2024 om 12:38:

aan de huisartsenpost. Snap niet waarom die mensen altijd zo chagrijnig zijn en het lijkt gewoon alsof ze echt geen zin hebben om je te helpen.
Ik kom daar zwanger aan, verga van de pijn rond m’n nieren en ze weigeren verder te onderzoeken behalve urine. Wat al 3 keer gedaan is sinds donderdag!

waarschijnlijk omdat ze veel “onbelangrijke” klachten krijgen van mensen die langskomen en die het weer verpesten voor de mensen die echt medische hulp nodig hebben.  

ontopic ; ik wordt schijtziek van die klote streamingdiensten nu begint Disney + ookal met dat gelul van huishouden blabla

Ik heb het koud, al de hele dag. Ben te laat gaan slapen en morgen een gesprek waar ik niet echt tegen op zie, maar toch ben ik onrustig.
Moet ook nog een suprise maken, maar constant mensen in huis en een onrustig / moe hoofd helpt niet.
Geloof dat ik dochter maar vraag me te helpen. Dan hoeft het niet helemaal in het geheim (ze gaat niet naar school dus altijd thuis) en ze is creatief.

Mayosate schreef op 02-12-2024 om 12:38:

man en ik hebben uit eindelijk echt moeten dwingen tot we een gynaecoloog mochten zien. Die heeft vast gesteld dat m’n nieren het moeilijk hebben door groeien van de buik. Nu wel hands vaten gekregen om de pijn wat te verminderen. Maar als hef aan die hap gelegen had, stond ik na 2 minuten weer buiten met het advies dat ik wat paracetamol moest nemen

Ik denk dat ze zowat bezwijken onder de werkdruk. En ze zien zulke ernstige dingen, dat ze misschien de lichtere klachten minder nadruk kunnen geven. Hier bij mijn huisartsenpraktijk is het al zover, dat je eerst een bandje krijgt als je een afspraak wilt maken. Met het verzoek EERST op thuisarts.nl te kijken voordat je een afspraak maakt.. Ik ben er zelf achter moeten komen dat mijn bloeddruk veel te hoog is.

Rogue schreef op 02-12-2024 om 14:39:

[..]

waarschijnlijk omdat ze veel “onbelangrijke” klachten krijgen van mensen die langskomen en die het weer verpesten voor de mensen die echt medische hulp nodig hebben.

ontopic ; ik wordt schijtziek van die klote streamingdiensten nu begint Disney + ookal met dat gelul van huishouden blabla

Waardeloos dat huishouden-regels gedoe

wat zijn huishouden regels? Dat je eerst de afwas af moet hebben voordat je Disney mag kijken? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.