Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poezie schreef op 30-04-2024 om 22:20:

[..]

Waren jouw kinderen dan ook al gillend en krijsend aan het rondsjezen dan?

Nee, meestal niet. Ze gingen wel buurten bij andere tuintjes. Ze zullen vast wel eens gekrijst hebben (gevallen, een zusje die vervelend deed). Maar in principe willen wij niet dat ze krijsen. Normaal spelen en anders naar huis. 

Aan mijn vriend, hij bedacht vanmorgen opeens dat zijn haar nu geknipt moet worden.
normaal doet mijn nicht het maar die is hoogzwanger.
En ik probeer een afspraak voor hem temaken maar nu reageert hij niet
en dat ik vanavond naar zus moet maar die woont een takke eind weg ben een facking uur onderweg 

Rogue schreef op 02-05-2024 om 13:09:

Aan mijn vriend, hij bedacht vanmorgen opeens dat zijn haar nu geknipt moet worden.
normaal doet mijn nicht het maar die is hoogzwanger.
En ik probeer een afspraak voor hem temaken maar nu reageert hij niet
en dat ik vanavond naar zus moet maar die woont een takke eind weg ben een facking uur onderweg

Kan hij niet gewoon zélf een afspraak maken?

Herfstappeltaart schreef op 02-05-2024 om 13:12:

[..]

Kan hij niet gewoon zélf een afspraak maken?

Ik werk ook in een kapsalon(geen kapster)

Dus keek eerst of er bij mij in de zaak plek was, maar zitten vol.
 mijn nicht is freelancer dus een stuk flexibeler kan ook buiten salon uren 

JtM

JtM

02-05-2024 om 13:37 Topicstarter

Dat het nog geen 16.30 uur is 

Mijn haar is al veel te lang, krijg ik eindelijk de kapper te pakken (ze werkt in haar eentje vanuit een omgebouwde garage), kan het pas in juni. Het is 2 mei! Op zoek naar een andere. De eerste die ik vind vraagt €35 voor alleen knippen! Het is niet mijn dag geloof ik. 

Aan de sneer van mijn collega die wij als extern personeel kregen. Kan je zelf ook gaan doen he?!

aan al die blauwe muggen die nu in huis vliegen, omdat ik deuren open heb ivm het weer. Hoop dat mijn kat er vanavond weer wat vangt.

Aan het programma Sophie en Jeroen. Het is mijn club maar de gasten die ze tegenwoordig hebben...bah. Mona Keizer, Heleen van Rooyen. Waarom? Niet de mensen die ik een podium zou willen geven als BNN/VARA.

Herfstappeltaart schreef op 02-05-2024 om 19:08:

Aan het programma Sophie en Jeroen. Het is mijn club maar de gasten die ze tegenwoordig hebben...bah. Mona Keizer, Heleen van Rooyen. Waarom? Niet de mensen die ik een podium zou willen geven als BNN/VARA.

Brr die heleen van royen vind ik zo raar.. zodra zij in beeld komt zap ik weg.

Broodjebrie schreef op 02-05-2024 om 19:33:

[..]

Brr die heleen van royen vind ik zo raar.. zodra zij in beeld komt zap ik weg.

Hier nog één.

Heel de middag op nieuwe aansluiting KPN zitten wachten, het werkt... maar binnen zitten met dit mooie weer was  
Toen hij weg was begon het te storten, regen onweer, waaien en grote hagelstenen. 

Aan die temperatuursverschillen, daar kan ik niet aan wennen. Eerst te koud, dan opeens heel warm en nu weer koud, wat moet ik aan buiten?!

Mopperende kerel

Auwereel schreef op 02-05-2024 om 19:40:

Aan die temperatuursverschillen, daar kan ik niet aan wennen. Eerst te koud, dan opeens heel warm en nu weer koud, wat moet ik aan buiten?!

Ik heb me vandaag ook al een keer verkleed in warmere kleding haha. Buiten gisteren een jas meegenomen om te wandelen en die heb ik de hele tijd moeten dragen want veel te warm.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.