Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik ben me daar een potje winderig vandaag! Ben 46, hoort dit misschien bij de overgang?

Yumi schreef op 30-04-2024 om 17:57:

[..]

Ik weet niet of er meerdere wijken zijn waar je terecht kan, en je daar misschien wel een afspraak kunt maken? Later veranderen is natuurlijk kul, laat hem maar iets aan zijn planning doen 🤨

Haha nee ik heb het geprobeerd maar ik woon nog in het 'rustigste stadsdeel'. Als ons kind onverhoopt toch in het ziekenhuis geboren wordt dan kan het wel ineens online, dus nu maar hopen dat het een keizersnee wordt zodat ik de gemeente kan ontlasten

lientje69 schreef op 30-04-2024 om 17:38:

Leidinggevende kwam niet eens afscheid nemen op mijn laatste werkdag...

Wat kinderachtig zeg, persoon laat zich enorm kennen. Hebben je collega's nog wel iets leuks voor je gedaan.

Gelebloem schreef op 30-04-2024 om 19:42:

[..]

Haha nee ik heb het geprobeerd maar ik woon nog in het 'rustigste stadsdeel'. Als ons kind onverhoopt toch in het ziekenhuis geboren wordt dan kan het wel ineens online, dus nu maar hopen dat het een keizersnee wordt zodat ik de gemeente kan ontlasten

Nee niet hopen op...., gewoon "normaal" bevallen!  

lientje69 schreef op 30-04-2024 om 17:38:

Leidinggevende kwam niet eens afscheid nemen op mijn laatste werkdag...

Nee zeg....  

Kleine ergernis, cavia heeft wat ondersteunende dingen nodig, maar precies wat ik wil bestellen bij twee verschillende webshops is allebei op!

Auwereel schreef op 30-04-2024 om 21:26:

Kleine ergernis, cavia heeft wat ondersteunende dingen nodig, maar precies wat ik wil bestellen bij twee verschillende webshops is allebei op!

Wat krukjes?

Netherfield schreef op 30-04-2024 om 19:30:

Ik ben me daar een potje winderig vandaag! Ben 46, hoort dit misschien bij de overgang?

Misschien veel vezels gegeten? Of andere onverteerbare componenten waar darmbacteriën gas van maken?

SuzyQFive schreef op 30-04-2024 om 12:54:

[..]

En mensen met kinderen ook. Wij hebben ook een moestuin gehad toen de kinderen nog klein waren. Ze vonden het fantastisch om mee te helpen, het is super leerzaam en ze hielpen de ‘buren’ ook vaak. En als ze het zat waren dan gingen we weer naar huis, of een van ons met de kinderen.

Waren jouw kinderen dan ook al gillend en krijsend aan het rondsjezen dan?

Magnoliatakje schreef op 30-04-2024 om 20:22:

[..]

Wat kinderachtig zeg, persoon laat zich enorm kennen. Hebben je collega's nog wel iets leuks voor je gedaan.

Ja die hadden kaarten met lieve woorden en cadeautjes 

lientje69 schreef op 30-04-2024 om 22:21:

[..]

Ja die hadden kaarten met lieve woorden en cadeautjes

Fijn dat je daar weg bent dus.

Succes met nieuwe baan.

Dolfje schreef op 30-04-2024 om 22:22:

[..]

Fijn dat je daar weg bent dus.

Succes met nieuwe baan.

Dank je wel!

rionyriony schreef op 30-04-2024 om 21:42:

[..]

Wat krukjes?

Darmondersteunende poedertjes. Cavia's keutelen wat af en meestal is dat geen probleem omdat je ze zo opveegt. Behalve de drolletjes van de cavia die niet helemaal fit is, die zijn zacht.

Met de hond op tijd naar buiten, want het word warm.
Dacht vroeg in de ochtend dan maar een flinke wandeling.
Was ik een heel eind op weg, begon het ineens te regenen en onweren.
Kletsnat toen ik weer thuis was.

De andere 2 honden stonden te springen van ongeduld, want die wouden er ook uit.
Maar even gewacht tot de bui over was

Een bepaald 'deuntje' wat je vandaag in iedere nieuwsuitzending tegenkomt.... blijft als een worm in mijn hersens zitten.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.