Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

OxfordComma schreef op 28-07-2021 om 10:58:

Sowieso is het stom, als mensen niet even uitwijken terwijl ze elkaar tegemoet lopen. Sommige mensen blijven echt stug doorlopen, en knallen gewoon door je heen, als je niet uitwijkt. Ik heb hier echt veel last van; waarschijnlijk omdat ik zelf redelijk dun ben, en dat mensen daardoor denken dat ik wel uitwijk omdat ze fysiek 'sterker' zijn. Maar dat is off-topic want wel met reden .

Wat toevallig, gister heb ik 3 keer gehad dat iemand pal op me af liep en ik weigerde ook aan de kant te gaan want ze letten alle 3 niet op. Zat nog geen 5 minuten tussen. Ik dacht wat is dat toch? Ben ik vandaag onzichtbaar gekleed ofso? Vond zo appart dat dat in een dag 3 keer achter elkaar gebeurde. Ik was oprecht verward door dat😅

OxfordComma schreef op 28-07-2021 om 10:58:

Sowieso is het stom, als mensen niet even uitwijken terwijl ze elkaar tegemoet lopen. Sommige mensen blijven echt stug doorlopen, en knallen gewoon door je heen, als je niet uitwijkt. Ik heb hier echt veel last van; waarschijnlijk omdat ik zelf redelijk dun ben, en dat mensen daardoor denken dat ik wel uitwijk omdat ze fysiek 'sterker' zijn. Maar dat is off-topic want wel met reden .

Sinds Covid geen last meer van gehad Ik vond het heerlijk dat mensen met een boog om me heen liepen of zelfs overstaken

Rachel. schreef op 29-07-2021 om 11:32:

[..]

Wat toevallig, gister heb ik 3 keer gehad dat iemand pal op me af liep en ik weigerde ook aan de kant te gaan want ze letten alle 3 niet op. Zat nog geen 5 minuten tussen. Ik dacht wat is dat toch? Ben ik vandaag onzichtbaar gekleed ofso? Vond zo appart dat dat in een dag 3 keer achter elkaar gebeurde. Ik was oprecht verward door dat😅

Denk Covid vermoeidheid of vaccinatie ''arrogantie'' (de ik ben gevaccineerd dus veilig en de regels gelden niet meer voor mij) wellicht?

Ik begrijp de werkinstructies van de vakkenvullers bij Appie niet. Als je vraagt waar de suiker staat mogen ze niet zeggen eerste pad links middelste plank, maar moeten ze met je meelopen de hele winkel door. Maar even een stapje opzij doen als een klant een pak melk wil pakken staat er niet in.

Ik heb een hekel aan mensen die gaan zitten posten in 'waar heb je een hekel aan' terwijl het bij 'dingen die ik niet begrijp' hoort.

Fat-PumPum schreef op 29-07-2021 om 12:26:

[..]

Denk Covid vermoeidheid of vaccinatie ''arrogantie'' (de ik ben gevaccineerd dus veilig en de regels gelden niet meer voor mij) wellicht?

Of gewoon niet uitkijken 😅😅 want zelfs als covid er niet zou zijn zouden ze net zo goed tegen me opknallen😬 

Moxxie schreef op 29-07-2021 om 12:42:

Ik heb een hekel aan mensen die gaan zitten posten in 'waar heb je een hekel aan' terwijl het bij 'dingen die ik niet begrijp' hoort.

Kan beide zijn toch

Regendrup. schreef op 29-07-2021 om 12:55:

[..]

Kan beide zijn toch

Ja dat is ook zo maar ik doelde op mezelf en ik heb ook al een hekel aan fouten maken 

Mensen die mij aanspreken in de derde persoon. 'Hoe is het met Tippex', 'Hoe oud is Tippex'. Ik ben geen kleuter!

Fluisterende en/of murmelende mensen.

Volwassenen die praten over hun 'vriendinnetje'. Of 'hubbie', ook zo erg.

Moxxie schreef op 29-07-2021 om 13:11:

[..]

Ja dat is ook zo maar ik doelde op mezelf en ik heb ook al een hekel aan fouten maken

Hahaha ja ik snap het helemaal hoor. Vandaag ook enorm in de knoop met mezelf, dus hoi lotgenoot 

OxfordComma schreef op 28-07-2021 om 14:19:

[..]

Heel herkenbaar . In het Duits heet dat het 'Vorführeffekt', dat dekt de lading precies. In het Nederlands is er volgens mij geen woord voor?

Ik ken wel als Nederlands woord "het demonstratie-effect". Wil je laten zien hoe goed/mis iets gaat, en dan mislukt dat omdat het anders gaat dan normaal. Als het normaal goed gaat, gaat het mis, als er een probleem is, treedt het niet op. Maar da's off-topic, het is me heel duidelijk waarom ik daar een hekel aan heb.

Mix and match bikini’s - ik vind bijv. een roze bloemen bovenstukje met een rood broekje niks. Ik zie ook haast niemand ermee lopen maar in de winkels zijn ze volop te koop. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

29-07-2021 om 19:59

Oeloeboeloe schreef op 29-07-2021 om 19:11:

Mix and match bikini’s - ik vind bijv. een roze bloemen bovenstukje met een rood broekje niks. Ik zie ook haast niemand ermee lopen maar in de winkels zijn ze volop te koop.

Ik ben zelf degene die niet meer matcht met de bikini. 😂

Hen74 schreef op 29-07-2021 om 19:59:

[..]

Ik ben zelf degene die niet meer matcht met de bikini. 😂

😂😂

"Lief" als zelfstandig naamwoord. Dus mensen (vooral vrouwen) die het over "mijn lief" hebben. Ik krijg daar echt de rillingen van, zo gruwelijk vind ik dat. En ik dacht dat het niet erger kon, maar op Twitter kwam ik iemand tegen die het over "de nieuwe lief" had. Als in "de nieuwe lief en ik gaan vanavond uit eten". Ik word er gewoon kwaad van  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.