Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

juliet64 schreef op 26-07-2021 om 13:09:

De manier waarop veel jonge vrouwen praten, en dan bedoel ik niet de vocal fry (dat is weer een aparte ergernis), maar meer een soort verveelde ondertoon, gecombineerd met zo'n Kinderen voor Kinderen-rrrrrrr, en dan gaat aan het eind van een zin de toon omhoog? Zodat alles als een soort vraag gaat klinken? Ik vind dat echt zo irritant. Zijn vaak hoogopgeleide vrouwen die echt wel wat te vertellen hebben, maar als ik ze dan hoor praten (in podcasts ofzo) knap ik er meteen op af. Is echt een leeftijdsding volgens mij.

Muahaha ik denk niet echt een leeftijdsdingetje ik doe het zelf niet maar irriteer me er mateloos aan bij mijn Rotterdamse vriendinnen, ik doe ze dan ook na dan liggen ze in een deuk🤣

Het kan miss ook een leeftijdsdingetje zijn maar ik persoonlijk heb dat gelukkig niet😅

Tamsyn schreef op 26-07-2021 om 13:50:

Ik kreeg laatst een berichtje van iemand daar gingen mijn nekharen overeind van staan.
Het was haar reactie op mijn mededeling dat ik een jaarabonnement op een website niet meer wilde verlengen, omdat deze website een podium biedt aan iets waar ik niet achter sta.
Dit was haar reactie:
"O, I have difficulties with seeing such negative things. My eyes are blind for negativity."

En wat stuurde je terug? Deze:

🤣🤣

AcidicShark11

AcidicShark11

26-07-2021 om 16:19

Mensen die 'hoi' zeggen terwijl er 'doei' bedoeld wordt. ARGH!
Je neemt afscheid, dan zeg je geen hoi!

Mijn man en pa hebben er helaas een handje van 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

26-07-2021 om 16:27

Deze emoji: 🥺 

Geen idee waarom maar als ik het in een bericht zie, wil ik het niet meer lezen.

AeonofWinter schreef op 26-07-2021 om 16:19:

Mensen die 'hoi' zeggen terwijl er 'doei' bedoeld wordt. ARGH!
Je neemt afscheid, dan zeg je geen hoi!

Mijn man en pa hebben er helaas een handje van

Das toch Limburgs? 

redbulletje schreef op 26-07-2021 om 16:29:

[..]

Das toch Limburgs?

Klopt! Mijn fam uit Limburg zeggen ook "hoiiii" of "hoiii hoiiii" als ze weggaan😅

Marquise schreef op 26-07-2021 om 16:27:

Geen idee waarom maar als ik het in een bericht zie, wil ik het niet meer lezen.

Oh die gebruik ik vaak als ik iets zielig vind of meevoel😅 dan zul je in zielige topics mijn berichten  veel overslaan denk ik🤣

SilverQuelea47

SilverQuelea47

26-07-2021 om 16:42

Ik zeg trouwens veelvuldig 'Hoi!' en ik kom niet uit Limburg.

Rachel. schreef op 26-07-2021 om 16:40:

[..]

Klopt! Mijn fam uit Limburg zeggen ook "hoiiii" of "hoiii hoiiii" als ze weggaan😅

Mijn Limburgse tak van de familie ook! Al klinkt 't meer als haiie dan als hoi. 

Mensen die het hebben over "mijn hart huilt" als ze bedoelen dat ze meeleven. 

AcidicShark11

AcidicShark11

26-07-2021 om 17:31

redbulletje schreef op 26-07-2021 om 16:29:

[..]

Das toch Limburgs?

Geen idee, wij zijn gewoon uit de klei getrokken N-Hers. 

Rachel. schreef op 26-07-2021 om 16:40:

[..]

Ja dat! Hoiii hoiiii, dat is typisch "mij" haha. En ook Limburgs haha

”Durf te vragen” en dan gaan bedelen om op PlayStation 4 of zo.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 22:21

juliet64 schreef op 26-07-2021 om 13:09:

De manier waarop veel jonge vrouwen praten, en dan bedoel ik niet de vocal fry (dat is weer een aparte ergernis), maar meer een soort verveelde ondertoon, gecombineerd met zo'n Kinderen voor Kinderen-rrrrrrr, en dan gaat aan het eind van een zin de toon omhoog? Zodat alles als een soort vraag gaat klinken? Ik vind dat echt zo irritant. Zijn vaak hoogopgeleide vrouwen die echt wel wat te vertellen hebben, maar als ik ze dan hoor praten (in podcasts ofzo) knap ik er meteen op af. Is echt een leeftijdsding volgens mij.

Jaaaa! Dat is wat ik eerder ook bedoelde met die mnnnn-klank voor alle woorden. 'Mnnn-oké? Mnn-fijne middag.'  Exact dát type vrouw. Bleh. En inderdaad altijd van een bepaalde generatie.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 22:23

Marquise schreef op 26-07-2021 om 16:27:

Ik zie geen emoji. Alleen klein rechthoekje met een kruis erin. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.