Huiskamer
QuarrelsomeSnail25
13-07-2021 om 23:04
Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?
Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen.
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. ![]()
Mama-Inge
22-07-2021 om 20:27
Juniper_ schreef op 22-07-2021 om 14:44:
mensen die op social media niets anders te melden hebben dan elke ochtend een glitterplaatje met een beertje of poesje met goede morgen/middag/welterusten al dan niet vergezeld van een foute quote.
en dat er dan ook nog mensen zijn die daar elke keer op reageren met: jij ook.. of ‘je bent een mooi mens’![]()
Dat inderdaad ook.
En van zo iemand kreeg ik eens een priveberichtje dat ik wat meer op andere mensen moest gaan reageren (heb een periode gehad dat me dat even niet lukte door omstandigheden en dat wist die persoon ook)
SneakerLover
24-07-2021 om 22:33
Mama-Inge schreef op 22-07-2021 om 20:27:
[..]
Dat inderdaad ook.
En van zo iemand kreeg ik eens een priveberichtje dat ik wat meer op andere mensen moest gaan reageren (heb een periode gehad dat me dat even niet lukte door omstandigheden en dat wist die persoon ook)
Oh wat erg zeg, dat iemand ook het lef heeft om zo'n berichtje te sturen. Volgens mij mag je altijd nog zelf weten of je ergens op reageert en hoef je daar geen excuus of iets voor te hebben
Oeloeboeloe
25-07-2021 om 00:20
Mlah! schreef op 21-07-2021 om 19:14:
Alles met/van Nicolas Cage
+1!
JackieBrown
25-07-2021 om 00:30
Maree schreef op 20-07-2021 om 07:05:
Sportschooltrainers die te veel hun best doen om je te motiveren. Ik ga doooooood
En om de paar woorden je voornaam zeggen. Dat schept een band en zorg ervoor dat je nooooit meer bij de sportschool weggaat?
rionyriony
26-07-2021 om 11:17
Mlah! schreef op 21-07-2021 om 19:14:
Alles met/van Nicolas Cage
Die man heeft wel een erg onechte "wat ben ik aantrekkelijk" glimlach. Hij schijnt van een bekende Italiaans-Amerikaanse familie af te stammen dus hij kan er ook niet veel aan doen.
Heeft ook een hoop crapfilms gemaakt omdat hij schulden had.
rionyriony
26-07-2021 om 11:57
Waar ik ook een hekel aan heb dat is hoe je vingers gaan ruiken als je kaas hebt aangeraakt.
juliet64
26-07-2021 om 13:09
De manier waarop veel jonge vrouwen praten, en dan bedoel ik niet de vocal fry (dat is weer een aparte ergernis), maar meer een soort verveelde ondertoon, gecombineerd met zo'n Kinderen voor Kinderen-rrrrrrr, en dan gaat aan het eind van een zin de toon omhoog? Zodat alles als een soort vraag gaat klinken? Ik vind dat echt zo irritant. Zijn vaak hoogopgeleide vrouwen die echt wel wat te vertellen hebben, maar als ik ze dan hoor praten (in podcasts ofzo) knap ik er meteen op af. Is echt een leeftijdsding volgens mij.
AcceptableReindeer64
26-07-2021 om 13:50
Ik kreeg laatst een berichtje van iemand daar gingen mijn nekharen overeind van staan.
Het was haar reactie op mijn mededeling dat ik een jaarabonnement op een website niet meer wilde verlengen, omdat deze website een podium biedt aan iets waar ik niet achter sta.
Dit was haar reactie:
"O, I have difficulties with seeing such negative things. My eyes are blind for negativity."

juliet64
26-07-2021 om 13:55
Tamsyn schreef op 26-07-2021 om 13:50:
Ik kreeg laatst een berichtje van iemand daar gingen mijn nekharen overeind van staan.
Het was haar reactie op mijn mededeling dat ik een jaarabonnement op een website niet meer wilde verlengen, omdat deze website een podium biedt aan iets waar ik niet achter sta.
Dit was haar reactie:
"O, I have difficulties with seeing such negative things. My eyes are blind for negativity."
?
Waarom alles in het Engels? Communiceerden jullie sowieso in het Engels of is dit aanstelleritus? Dat vind ik op Twitter zo vreselijk, dat aanstellerige half Engels/half Nederlands de hele tijd.
AcceptableReindeer64
26-07-2021 om 13:57
juliet64 schreef op 26-07-2021 om 13:55:?
Waarom alles in het Engels? Communiceerden jullie sowieso in het Engels of is dit aanstelleritus? Dat vind ik op Twitter zo vreselijk, dat aanstellerige half Engels/half Nederlands de hele tijd.
Het is een Amerikaanse website waar je tekeningen, foto's en fotomanipulaties op zet. Dus Engels is de normale voertaal op de website en geen aanstelleritus.
juliet64
26-07-2021 om 14:12
Tamsyn schreef op 26-07-2021 om 13:57:
[..]
Het is een Amerikaanse website waar je tekeningen, foto's en fotomanipulaties op zet. Dus Engels is de normale voertaal op de website en geen aanstelleritus.
Oh, zo. Maar het antwoord op zich is inderdaad ook al tenenkrommend, met haar "my eyes are blind for negativity"
AcceptableReindeer64
26-07-2021 om 14:20
Ja, dat had ik er gelijk even bij moeten vermelden, dat het een Amerikaanse site was. Ik vind Engels lullen tegen Nederlanders (op Twitter bijvoorbeeld) ook vreemd.
Ja toch, ik vraag mij dan oprecht af: In wat voor een wereld leeft deze persoon dan.. een fantasiewereld?
ProfitableMantis53
26-07-2021 om 15:38
De woorden prikkels en overprikkeld. Niet wat ermee wordt bedoeld want daar heb ik zelf helaas ook last van. Maar die woorden klinken zo aanstellerig op de een of andere manier.
watertoren
26-07-2021 om 15:46
Dat heb ik met de woorden flabbergasted en awkward. Vind ik zo stom en aanstellerig.
Herfstappeltaart
26-07-2021 om 15:47
watertoren schreef op 26-07-2021 om 15:46:
Dat heb ik met de woorden flabbergasted en awkward. Vind ik zo stom en aanstellerig.
En "random", zeg gewoon willekeurig verdorie.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.