Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

daenerys79 schreef op 16-07-2021 om 22:24:

ik heb niet alles gelezen maar; Nikkie Plessen. Ik kan haar echt niet hachelen. Hoe ze praat en die kleding... echt...

Blablabla, chocoladevla 

Ouders die sneeuwvlokjes creëren. 

Het hebben over zoontje terwijl kind in de bovenbouw van de basisschool zit 

Korstjes van het brood snijders

8bahn

Ik zag net meerdere keren hier mensen afsluiten met: groetjes *naam nick* 
Ik dacht meteen: waarom?? Hoog in mijn irritatie boog. Slaat nergens op natuurlijk maar ik vond het stom.
Je naam staat boven het bericht! Zien we echt wel. Groetjes PinkFlower 😁

PinkFlower schreef op 20-07-2021 om 11:18:

Ik zag net meerdere keren hier mensen afsluiten met: groetjes *naam nick*
Ik dacht meteen: waarom?? Hoog in mijn irritatie boog. Slaat nergens op natuurlijk maar ik vond het stom.
Je naam staat boven het bericht! Zien we echt wel. Groetjes PinkFlower 😁

Nou ja, het is toch een soort van formaliteit. Net zoals je toch ''Met vriendelijke groet, (naam)'' zegt in een email terwijl je naam en emailaddress boven de mail staat.

LoveCats! schreef op 20-07-2021 om 11:19:

[..]

Nou ja, het is toch een soort van formaliteit. Net zoals je toch ''Met vriendelijke groet, (naam)'' zegt in een email terwijl je naam en emailaddress boven de mail staat.

Ja maar, ja maar.... je bent toch niet aan het mailen? Je zit in een groepsapp 😉

LoveCats! schreef op 20-07-2021 om 11:19:

[..]

In een email: ja.

Op een forum waar je eigenlijk gewoon met elkaar chat: nee.

Maar daarom is het ook zonder aanwijsbare reden 🤣. Ik krijg er de kriebels van en vind de forummer meteen minder leuk. Heel stom en slaat nergens op.

Famke Louise: die stem, dat hoofd.

Martien Meiland. Gewoon alles. Die hele man. Zodra ik hem zie Zapp ik door. Hoe leuk het programma verder ook is. Ik kan hem niet hebben.

Beide mensen ken ik niet en hebben me nooit iets gedaan. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-07-2021 om 12:55

Fidodido schreef op 18-07-2021 om 23:09:

Vrouwen van middelbare leeftijd met een Tiktok shirt een driekwart spijkerbroek met witte sokken en oerlelijke sportschoenen er onder. Met kortpittig kapsel

gewoon niet doen

Ik wil hier even wat over kwijt want voel me een beetje aangesproken. Ik (46) draag dus driekwart spijkerbroeken in de zomer. En mijn vraag is wat zou ik dan nog mogen dragen van jou? Korte broeken kan ook al niet meer, en boven een bepaalde temperatuur is een lange broek al snel te warm. Rokken zijn niet praktisch in mijn beroep en ook niet op de fiets trouwens. Bovendien staan rokken mij niet. 

Wat is er dan nog over?

(wees gerust, een tik-tok shirt draag ik niet. Wel sneakers (mag ook niet van jou, maar ik heb nou eenmaal brede voeten die niet in van die mooie vrouwelijke schoentjes passen.)

Nera schreef op 20-07-2021 om 12:55:

[..]

Ik wil hier even wat over kwijt want voel me een beetje aangesproken. Ik (46) draag dus driekwart spijkerbroeken in de zomer. En mijn vraag is wat zou ik dan nog mogen dragen van jou? Korte broeken kan ook al niet meer, en boven een bepaalde temperatuur is een lange broek al snel te warm. Rokken zijn niet praktisch in mijn beroep en ook niet op de fiets trouwens. Bovendien staan rokken mij niet.

Wat is er dan nog over?

(wees gerust, een tik-tok shirt draag ik niet. Wel sneakers (mag ook niet van jou, maar ik heb nou eenmaal brede voeten die niet in van die mooie vrouwelijke schoentjes passen.)

Waarom voel jij je aangesproken als iemand je kleding niks vindt? Je mag alles aantrekken wat jij wilt. Irritatie is het probleem van de ander.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-07-2021 om 13:05

Mlah! schreef op 20-07-2021 om 13:01:

[..]

Waarom voel jij je aangesproken als iemand je kleding niks vindt? Je mag alles aantrekken wat jij wilt. Irritatie is het probleem van de ander.

Ik wil gewoon graag weten wat een vrouw van middelbare leeftijd volgens fidodido dan zou moeten dragen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik me daaraan ga aanpassen natuurlijk.

Nera schreef op 20-07-2021 om 13:05:

[..]

Ik wil gewoon graag weten wat een vrouw van middelbare leeftijd volgens fidodido dan zou moeten dragen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik me daaraan ga aanpassen natuurlijk.

Ah joh, ik ben 63 en draag lekker wat ik wil. Ik zie ook zoveel jonge vrouwen en meisjes waarvan ik de kledingstijl smakeloos of gewoon lelijk vind. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat ze van mij vinden. Als ik me er prettig in voel is het oke.

[..]

Je trekt toch aan waar jij je lekker in voelt?

Ik loop met mijn 47e ook nog steeds in veelste strakke broeken rond en glittershirtjes. (volgens sommigen) Lekker Boeien  

[..]

Volgens mij was het vooral de gehele combinatie die ze noemde.

Ik snap reacties als die van jou nooit zo, mensen die van alles op zichzelf betrekken. Zal me echt aan mijn reet roesten wat iemand anders vindt over mijn kleding.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-07-2021 om 13:14

Dat weet en vind ik ook allemaal hoor
Maar ik vroeg het me gewoon af.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.