Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

Mlah! schreef op 20-07-2021 om 00:34:

Weet niet of het al voorbij is gekomen: ASMR filmpjes. Oh, de horror. Word er super opgefokt van

Ik moest even googlen want wist niet direct wat je bedoelde maar toen ik 't zag viel het kwartje direct. Vreselijk he 😝

Hen74 schreef op 20-07-2021 om 00:38:

[..]

Safari-kleur, misschien heet het zo wel.

neen neen neen! ik weiger geassocieerd te worden met deze voldemort-eske shade of none   *

* al vrees ik dat je gelijk hebt 

https://www.kleurenwaaier.nl/kleur/gamma-nieuw-GN-112-08-safari

ok bij deze heb ik per ommegaande ende voortaan een vreselijke hekel aan de Gamma 😅

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 00:49

Pepperoni schreef op 20-07-2021 om 00:41:

[..]

🤣 Jij bent nog lekker wakker

Helaas wel.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 00:49

safari schreef op 20-07-2021 om 00:45:

[..]

neen neen neen ik weiger geassocieerd te worden met deze voldemort-eske shade of none *

* al vrees ik dat je gelijk hebt

https://www.kleurenwaaier.nl/kleur/gamma-nieuw-GN-112-08-safari

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 00:51

safari schreef op 20-07-2021 om 00:47:

ok bij deze heb ik per ommegaande ende voortaan een vreselijke hekel aan de Gamma 😅

Ik zie bij de toepassingen anders geen 'korte afritsbare broek'.

Weet niet of het al voorbij is gekomen: ASMR filmpjes. Oh, de horror. Word er super opgefokt van

oooow jaaaa...! of beter gezegd: neen! 

zijn dat alleen de fluisterfilmpjes of ook die met t gekraak van plastic, geknisper van chips ed? 

enfin maakt in wezen niet uit want vind hele kudde exact zoals Mlah!: de horror ‼️

safari schreef op 20-07-2021 om 00:52:

[..]

oooow jaaaa...! of beter gezegd: neen!

zijn dat alleen de fluisterfilmpjes of ook die met t gekraak van plastic, geknisper van chips ed?

enfin maakt in wezen niet uit want vind hele kudde exact zoals Mlah!: de horror ‼️

Echt alles is bloedirritant. Maar vooral het fluisteren. Praat normaal, ik versta er geen drol van. Heb trouwens hetzelfde als er op dezelfde manier in mijn oor gefluisterd wordt. Oeh, als nagels op een schoolbord.

Vre-se-lijk hou op! Brrrrr

🤣

safari schreef op 20-07-2021 om 00:12:

aan de kleur waaraan de meerderheid van de oudere medemens de voorkeur lijkt te geven wat betreft jassen, broeken, sokken en schoenen. ik kan de exacte kleur niet goed omschrijven. de basis is beige maar er zit ook wat legergroens in, en een vleugje lever?

Kaki! 

Sportschooltrainers die te veel hun best doen om je te motiveren. Ik ga doooooood 

fluiten! Met stip op 1. 
Mensen die hun motor/quad/scooter zo gemaakt hebben dat hij vreselijke tering herrie maakt 
Mensen die hun kinderen niet opvoeden en dan heel overtuigd gaan volhouden dat er ook niets aan die schreeuwende stukken ellende te doen is...
Mannen met haartransplantaties (alsof dat op een echte haargrens lijkt...) Überhaupt mensen die de behoefte hebben zich te laten verbouwen. Het loopt meestal uit de hand en dan gaat het van kwaad tot erger in een poging het te "herstellen". 

MuahHha die ASMR filmpjes horen zo satisfying te zijn.. maar als ik het hoor, weet niet waarom maar ik voel dan echt irritatie oplopen door dat geluid🤣 en laat me maar niet beginnen over die eetvideos🤣

Hysterische improvisatie jazz. Zal vast een naam hebben, maar schiet me even niet te binnen. Daar krijgt mijn brein kortsluiting van, ik moet dan echt weg. Schijnt wel erg gewaardeerd te worden door specifiek type mannen waar ik ook niks van moet hebben.

Zwoele lome jazz van dames met heze stem kan ik daarentegen wel waarderen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 10:12

Mlah! schreef op 20-07-2021 om 10:10:

Hysterische improvisatie jazz. Zal vast een naam hebben, maar schiet me even niet te binnen. Daar krijgt mijn brein kortsluiting van, ik moet dan echt weg. Schijnt wel erg gewaardeerd te worden door specifiek type mannen waar ik ook niks van moet hebben.

Zwoele lome jazz van dames met heze stem kan ik daarentegen wel waarderen.

Herkenbaar! Met betrekking tot beide soorten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.