Huiskamer
QuarrelsomeSnail25
13-07-2021 om 23:04
Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?
Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen.
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. ![]()
kay89
17-07-2021 om 22:24
Ik snap oprecht niet die aandacht voor A2 of wat voor een vriendin dan ook.
safari
17-07-2021 om 23:58
Kim Kötter..!
vast een top leuk mens, in Expedition Robinson maakte ze veel vrienden en t is echt op nix gestoeld, maar ik zie alleen maar hoe dat compacte gebitje zich dapper probeert te handhaven in die te ruime mond. als ware het een pakketje in een doos waar de luchtkussen-plasticjes nét niet meer bij pasten, dus lieten ze het maar zo.
Oeloeboeloe
18-07-2021 om 01:38
Nose schreef op 17-07-2021 om 19:18:
Oh hier ook suzan en freek. De beste mensen hebben me nog nooit wat gedaan maar ik word helemaal naar van ze
Mee eens. 'Grappig' dat ze zo vaak genoemd worden in dit topic 😅
HarleyQuinn
18-07-2021 om 02:39
-Dat bijna alle 60plus vrouwen in het straatbeeld op elkaars kloon lijken.
Mannenkapsels, geen make-up en dan van dat zogenaamd hippe schoeisel met glitters
dragen. Hun aanhang is vaak ook niet om aan te zien overigens.
-Ouders die zichzelf mama en papa noemen. Noem jezelf gewoon moeder en
vader.
-Zaterdagen en zondagen. En dat het dan overal krioelt van de dagjesmensen die dan per se hun boodschappen moeten doen. Het liefst met de hele familie.
-De Hema
-Roggebrood
-Martini's met olijven erin
-Balkenbrij
-Het woord snert
-Unox reclames
-Die griezel van de Jumbo reclames. Niet te verstaan die vent met z'n binnenmonds
praten.
-Nutteloze praatprogramma's met BN'ers.
-De voice-over vrouw van de Kruidvat reclame.
Smyle60
18-07-2021 om 11:45
HarleyQuinn schreef op 18-07-2021 om 02:39:
[quote]-Dat bijna alle 60plus vrouwen in het straatbeeld op elkaars kloon lijken.
Mannenkapsels, geen make-up en dan van dat zogenaamd hippe schoeisel met glitters
dragen. Hun aanhang is vaak ook niet om aan te zien overigens.[einde quote]
Hahaha, dat inderdaad, ik ben zelf boven de 60 maar voldoe niet aan dat beeld. Ik heb geen lang maar ook geen kort haar, ga de deur niet uit zonder mascara, draag géén driekwart broeken of van die Otto-truitjes, heb een gloeiende hekel aan winkelen en glitters. Mijn man ziet er gewoon hartstikke goed uit, bepaald niet type ouwe lul, gewoon een leuke vent
We gaan niet samen in een ANWB outfit de supermarkt in met allebei een karretje voor een halfje wit en een pak melk ondertussen alle gangpaden blokkerend, we hebben beiden een beest van een auto, vooral manlief heeft een auto waar menig man een harde van krijgt
en nee, niet ter midlifecompensatie, hij heeft 'm. al 12 jaar. We rijden niet als bejaarden, lopen niet op sandalen en hebben zelfs amper rimpels maar het allerergste en meest sneue aan mij op mijn leeftijd:
Ik bezit geen legging, laat stáán een witte driekwart
![]()
rionyriony
18-07-2021 om 11:54
Stekkers in stopcontacten steken en er weer uithalen, zoals apparaten die je maar even gebruikt en daarna moet opbergen.
Stofzuiger legen. Gootsteen en dan met name het roostertje schoonboenen. Stofzuiger achter je meetrekken (en dan blijft hij overal achter haken)
Poezie
18-07-2021 om 11:59
Woorden zoals scrummen en agile. En de uitleg van de betekenis op internet met gebruik van veel Engelstalige woorden. Ik snap nog steeds niet waar het voor dient.
Piratenkoningin
18-07-2021 om 12:01
Poezie schreef op 18-07-2021 om 11:59:
Woorden zoals scrummen en agile. En de uitleg van de betekenis op internet met gebruik van veel Engelstalige woorden. Ik snap nog steeds niet waar het voor dient.
Lean is ook zo'n pareltje.
Poezie
18-07-2021 om 12:02
Piratenkoningin schreef op 18-07-2021 om 12:01:
[..]
Lean is ook zo'n pareltje.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
We gaan niet samen in een ANWB outfit de supermarkt in met allebei een karretje voor een halfje wit en een pak melk ondertussen alle gangpaden blokkerend, we hebben beiden een beest van een auto, vooral manlief heeft een auto waar menig man een harde van krijgt
en nee, niet ter midlifecompensatie, hij heeft 'm. al 12 jaar. We rijden niet als bejaarden, lopen niet op sandalen en hebben zelfs amper rimpels maar het allerergste en meest sneue aan mij op mijn leeftijd: