Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

Ik heb echt aan veel dingen een hekel. Sowieso bijna alle huishoudelijke klussen, verschrikkelijk. Maar goed, daar kun je wel een reden voor bedenken natuurlijk.
Zonder logische reden:

• Smakgeluiden of mensen die anderszins luidruchtig eten;
  • Gaatjes;
  • Taalfouten;
  • Onnodig links rijden;
  • Geen richting aangeven;
  • Mensen die hard lachen;
  • Mensen die herhaaldelijk dezelfde stomme grappen maken;
  • Enz..

Oh ik heb trouwens ook echt een hekel aan Davina Michelle. Ik snap oprecht niet wat zoveel mensen zo geweldig aan haar vinden. Ik vind haar een enorme schreeuwstem hebben en ik vind haar tijdens interviews ook echt vervelend. Waarom? Geen idee, maar ze zit echt in mijn allergie. 

Regendrup. schreef op 17-07-2021 om 20:07:

Oh ik heb trouwens ook echt een hekel aan Davina Michelle. Ik snap oprecht niet wat zoveel mensen zo geweldig aan haar vinden. Ik vind haar een enorme schreeuwstem hebben en ik vind haar tijdens interviews ook echt vervelend. Waarom? Geen idee, maar ze zit echt in mijn allergie.

Ohja 100% eens en dat heb ik ook met Glennis Grace. 

Lumos schreef op 17-07-2021 om 20:09:

[..]

Idem ja! Vreselijk. 

En wat leuk om te horen dat ik niet alleen ben, dat gevoel heb ik wel als ik Humberto bijvoorbeeld weer een traan zie wegpinken bij het geschreeuw en rare gespring van dat mens. (Om maar een voorbeeld te noemen). 

Haha ja ook dat herken ik

Ronaldo. Volgens vrienden van mij is het zo'n lieve jongen, maar ik kan hem met de beste wil van de wereld niet sympathiek vinden. Arrogant kereltje.

Ik heb een gruwelijke hekel aan rappers. Ik vind de muziek kut en de bewegingen die ze maken met hun handen zo irritant.

En laten we vooral Sylvana Simons niet vergeten. 

watertoren schreef op 17-07-2021 om 20:31:

En laten we vooral Sylvana Simons niet vergeten.

Het was wel leuk toen ze tegen Rutte inging tijdens het Coronadebat (en Rutte zwaar beledigd was).

kay89 schreef op 17-07-2021 om 20:27:

Ronaldo. Volgens vrienden van mij is het zo'n lieve jongen, maar ik kan hem met de beste wil van de wereld niet sympathiek vinden. Arrogant kereltje.

Ja klopt! Maar.. ik moet zeggen, ik vond hem tijdens het afgelopen EK een stuk volwassener en redelijker overkomen! Ik was steeds aan het wachten op het moment dat hij weer zou gaan janken, gaan schwalben of onsportief was. Maar.. tot mijn verbazing hield hij zijn hoofd koel en reageerde zelfs heel rustig bij onterechte beslissingen van de scheids, hij maande zijn team zelfs tot rust. Heb ik met volle verbazing naar zitten kijken!

LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 20:34:

[..]

Het was wel leuk toen ze tegen Rutte inging tijdens het Coronadebat (en Rutte zwaar beledigd was).

Ja, ik denk dat Rutte nog een grotere hekel heeft aan Sylvana dan ik.

wild-flower schreef op 16-07-2021 om 22:32:

[..]

Of vrouwen die het hebben over hun mannetje , net of ze met een kabouter getrouwd zijn

Of hubbie. Brrrr.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

17-07-2021 om 20:55

Ja Glennis Grace ook die was ik  helemaal vergeten. 
Sylvana Simons ook en Sylvie Meis. En Jandino gadverdamme

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-07-2021 om 21:41

En Akwasi. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-07-2021 om 22:10

Lumos schreef op 17-07-2021 om 20:09:

[..]

Da's natuurlijk wél verklaarbaar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.