Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vrolijk Kerstfeest!

Alvast voor morgen: Of je nu thuis in je pyjama een leuke film of serie kijkt in je eentje, of met de hele familie- en vriendenkring chique gaat dineren: Ik wens iedereen een warm, gezellig en vrolijk Kerstfeest!🌲

Dank Herfstappeltaart! En ook mooie muziek gewenst!
In mijn geval is dat kerstmuziek, maar uiteraard muziek wat je mooi vindt.

Ook van mij iedereen een fijn Kerstfeest. Dat iedereen de dagen zo mag doorbrengen als je ze het liefste doorbrengt.🌲🥮💞
Dat voor velen hier op het forum en over de hele wereld 2026 een beter jaar wordt dan dit jaar.  Dat er uitzicht is op vrede. 🕊️

Dankjewel en insgelijks voor iedereen!

Met name wil ik de mensen in de zorg en andere hulp- en dienstverlenende beroepen danken voor hun inzet met de feestdagen ❤️

Allemaal fijne, gezellige en kerstdagen vol warmte en licht!

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-12-2025 om 12:56 Topicstarter

madee schreef op 24-12-2025 om 12:54:

Dankjewel en insgelijks voor iedereen!

Met name wil ik de mensen in de zorg en andere hulp- en dienstverlenende beroepen danken voor hun inzet met de feestdagen ❤️

Helemaal eens! Onbetaalbaar deze mensen 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-12-2025 om 12:57 Topicstarter

Bakblik schreef op 24-12-2025 om 12:45:

Ook van mij iedereen een fijn Kerstfeest. Dat iedereen de dagen zo mag doorbrengen als je ze het liefste doorbrengt.🌲🥮💞
Dat voor velen hier op het forum en over de hele wereld 2026 een beter jaar wordt dan dit jaar. Dat er uitzicht is op vrede. 🕊️

Dat hoop ik ook van harte 🙏

Ik wens iedereen zo fijn mogelijke feestdagen, of als je dat liever hebt dat ze zo snel mogelijk weer voorbij zijn 😉

🎄🩷🎄

Zalig kerstfeest allemaal!

Ik hoop dat iedereen de feestdagen beleeft zoals hij/zij zich wenst en dat het nieuwe jaar voor iedereen goed mag uitpakken!

Ik wens iedereen  een kerstfeest pp hun manier.  En voor de samen eters een smakelijk en gezellige maaltijd vol liefde. En voor het nieuwe jaar heel veel gezondheid  want dat is het allerbelangrijkste.

Ik mag werken met de Kerst,
Samen tafelen met de bewoners, kan mij er op verheugen.

Ik vier nooit kerst, maar wil iedereen wel fijne kerstdagen wensen.

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-12-2025 om 13:47 Topicstarter

Hemke schreef op 24-12-2025 om 13:45:

Ik mag werken met de Kerst,
Samen tafelen met de bewoners, kan mij er op verheugen.

Misschien maak jij voor die bewoners wel het verschil tussen een eenzame en een gezellige Kerst. Werkze!

Jullie ook allemaal liefs en een fijne kerst, en bedankt voor het afgelopen jaar. Het forum neemt een warm plekje in mijn hart in, en al ken ik de meeste van jullie niet in het echt.

iedereen fijne dagen gewenst. Of dat nu is met de hele familie of heerlijk in je eentje op de bank. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.