Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vroeger...deel je herinneringen

Ook een mooie herinnering: als ik vroeger in bed lag maar weer naar beneden ging omdat ik me niet zo lekker voelde, kreeg ik een glaasje water met een schepje suiker. Dan zou het overgaan. Nog meer mensen die dat kregen?
Nu ik erop terug kijk vind ik het eigenlijk heel raar Goed voor je gebit ook. Maar het hielp altijd.

Venusss schreef op 11-01-2026 om 22:42:

Ook een mooie herinnering: als ik vroeger in bed lag maar weer naar beneden ging omdat ik me niet zo lekker voelde, kreeg ik een glaasje water met een schepje suiker. Dan zou het overgaan. Nog meer mensen die dat kregen?
Nu ik erop terug kijk vind ik het eigenlijk heel raar Goed voor je gebit ook. Maar het hielp altijd.

Aandacht  is een goede placebo. 

Ik kon als kind altijd slecht in slaap komen. Dan ging ik boven aan de trap zitten de eerste paar treden waren dicht de rest was een open trap.
Konden ze me niet zien en was ik er toch bij.

Grietje2 schreef op 12-01-2026 om 09:06:

Ik kon als kind altijd slecht in slaap komen. Dan ging ik boven aan de trap zitten de eerste paar treden waren dicht de rest was een open trap.
Konden ze me niet zien en was ik er toch bij.

Venusss schreef op 11-01-2026 om 22:42:

Nee, wel dat glaasje water, maar geen suiker.

nlies schreef op 11-01-2026 om 23:54:

[..]

Aandacht is een goede placebo.

Dat zal het inderdaad geweest zijn.

Nostalgie : een Rotan setje, en een Tomado rek.

616030959-4415694748676069-6545446970072669044-n.jpg

wild-flower schreef op 17-01-2026 om 19:56:

Dat stoeltje heb ik nog!!

Groentetuin

Groentetuin

18-01-2026 om 07:45 Topicstarter

ah....alles gehad! Stoeltje,rekje( met gekleurde plankjes)
Voor wie t rekje nog heeft liggen op zolder; Ze zijn gewild op marktplaats .

wild-flower schreef op 17-01-2026 om 19:56:

Ja! Ik heb het allebei gehad. Het rekje had gekleurde plankjes (oranje en olijfgroen) en het tafeltje was bij mij rechthoekig.

Ik heb dat rekje ook gehad met gekleurde plankjes,rood, blauw en zwart.

Zo'n rekje had ik niet maar wel meedere letterbakken, die houten dingen met vakjes en dan vol met paardenbeeldjes. Van die witte porseleinen en met glitters etc.
Mijn zusje had ook zo'n ding en dan met smurfen. Die smurfen kon je toen volgens mij bij de buurtsuper bijelkaar sparen.

Dolfje schreef op 18-01-2026 om 09:01:

Zo'n rekje had ik niet maar wel meedere letterbakken, die houten dingen met vakjes en dan vol met paardenbeeldjes. Van die witte porseleinen en met glitters etc.
Mijn zusje had ook zo'n ding en dan met smurfen. Die smurfen kon je toen volgens mij bij de buurtsuper bijelkaar sparen.

Letterbak, check!

Ik kwam net op Facebook  zo'n gehaakt hoedje tegen die op de hoedenplank van de auto stond met een wcrol eronder. Voor als je hoge nood had onderweg...
Dacht gelijk ojaaa

Groentetuin

Groentetuin

18-01-2026 om 12:41 Topicstarter

lientje69 schreef op 18-01-2026 om 10:11:

Ik kwam net op Facebook zo'n gehaakt hoedje tegen die op de hoedenplank van de auto stond met een wcrol eronder. Voor als je hoge nood had onderweg...
Dacht gelijk ojaaa

Dat hoedje ken ik, werd stevig gemaakt met suikerwater ( mijn moeder kende iemand die ze maakte)

Wij hadden een hondje met zo n schuddend hoofdje op de hoedenplank, dat hadden ook veel mensen dacht ik

En letterbak... Jazeker 

Ik had hetzelfde stoeltje met een ovaal tafeltje.  Met daarop een gekleurde wijnfles waar ik een plantje in liet groeien.   Ook de Tomado boekenrekjes had ik.  2 stuks, met gekleurde plankjes.  Tegen een olijfgroen gesausde muur van rauhfaserbehang.  Met een raffia hanglamp aan het plafond.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.