Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

vraag van de dag 9 oktober

ik zet hem vast klaar voor morgen 

e3163972ce72d72bfa6a8b741a608a60.jpg


Rikken (kaartspel)

Ok, 11 minuten te vroeg, maar ach..

escape room! 

Spel, als in bordspel? Is op dit moment: the quest for El Dorado.

Carcasonne 

Lastige vraag, Ik bedenk me nu dat ik geen 1 favoriet heb, maar een hele boel. Vanavond taveernen van de oude stad gespeeld, heel leuk. Maar Pixie Queen , Het dorp. en Targi zijn ook leuk.
Zal ik de minst leuke dan maar noemen: Catan en de dwergen van Nivaldir (of zoiets)

Als games ook mogen: Oceanhorn 1 en 2 (3 vond ik weinig aan).
Als het echt een bordspel moet zijn: Party & CO (goede herinneringen aan)

Golf al is dat eigenlijk een sport
Bordspel ticket to ride Europe
Op tv 2 voor 12

ligretto, spider solitaire

Mario Kart

Heerlijke herinneringen aan. Met het hele gezin spelen..krachttermen die door de kamer vlogen. Mijn moeder die riep dat zoals ik reed ze nooit bij me in de auto zou stappen als ik later mijn rijbewijs had
Mooie herinneringen

Als het echt persé moet: thirty seconds. Maar eigenlijk ben ik geen spelletjes-mens.

carcasonne😁

scrabble, maar niemand wil het hier spelen😭

Op dit moment Tokaïdo. Echt zo mooi om te zien met prachtige tekeningen. En gewoon een leuk spel!

Heel afgezaagd misschien, maar Catan is echt mijn favoriet. Vooral met de uitbreiding steden en ridders. Hele avonden gespeeld. Dat mis ik echt. Een hele avond spelletjes doen.

Friezinnetje

Friezinnetje

09-10-2021 om 08:31 Topicstarter

vroegah, speelden wij thuis, na het warm eten altijd een spelletje met mijn moeder en zus(sen). Dat was dan scrabble, rummikub of yathzee. Daarna werd de afwas gedaan. 
Nu speel ik weinig spelletjes, laatste was Uno met mijn nichtje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.