Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 8 oktober

4ffd43be2d3c84f312e730a9b81a0858.jpg

Vrijdag is mijn vrije dag, vandaar deze vraag!


Friezinnetje

Friezinnetje

08-10-2021 om 07:34 Topicstarter

mijn ideale vrije dag zou zijn:
eerst lekker uitslapen (dat lukt me momenteel niet echt)
dan samen met mijn vriendinnen:
een ontspannen massage en dan een lekkere lunch,
even shoppen, waarbij ik graag een onbeperkt budget krijg en daarna borrelen op het terras met wat tapashapjes. 
We sluiten af met zijn allen in de tent met ons dorpsfeest  

Relaxdag thuis, in mijn eentje. Dag waarop ik niks doe en niks hoef en alleen maar in mijn joggingpak op de bank naar een favoriete serie kijk, een boek lees en lekkere dingen eet. 
Met mijn twee katten bij me in de buurt. 

Veel lekker eten. En verder wappie-vrij en ongevaccineerden-vrij naar leuke gelegenheden gaan in de horeca, etc. En verder gewoon heerlijk relaxed zijn en niks doen (naast internet, etc).

op dit moment zou mijn ideale vrije dag zijn:
Rustig wakker worden en zien dat de keuken opgeruimd is. (Probeer hem meestal s avonds op te ruimen, maar komt er niet altijd van)
Daarna naar de sauna voor een dag relaxen, incl gezichtsbehandeling en massage.
Thuiskomen in een warm huis waar man het eten klaar heeft staan en dan gezellig kletsen met man en kinderen. 
Aan zo’n dag heb ik super veel zin. Dus maar eens regelen.

geen wekker zetten. Dan tegen een uur of 11 naar een leuke stad met een goedgevulde pinpas om te winkelen met een uitgebreide lunch met een wijntje. Daarna nog verder winkelen. Aan het einde van de middag lekker borrelen met een goedgevulde borrelplank. 
voor de avond twijfel ik:
-sauna
-leuk feest
-huispak en Netflix 

Een lange wandeling door een mooi natuurgebied met halverwege een leuk restaurant om te lunchen. Bij thuiskomst benen op de bank een mooi glas wijn en lekkere hapjes.

Dat ik alleen maar doe waar ik zin in heb en geen to do list hoef af te draaien. En dan s avonds met fijne vriendin naar de sauna - heerlijk eten en relaxed weer thuiskomen terwijl de kinderen al slapen. 

Ik ga mijn agenda pakken 😉

Goed topic dit! 

In de ochtend een buitenrit te paard door het bos. Thermos thee mee. 

Daarna lekker lang in een warm bad weken met mijn ontbijt en een boek.

Vervolgens seks met mijn vriend, die is tegen die tijd wel uitgeslapen, en daarna lekker doezelen en vervolgens samen een bordspelletje doen in onze badjas/comfortkleding.

Ik ga daarna óf heel uitgebreid voor ons koken óf we gaan random snacks eten.

Daarna gaan we ons warm aankleden om samen een wandeling te maken door een natuurgebied met uiteraard een thermos thee.

Daarna gaan we tegen elkaar aangeplakt op de bank liggen Netflixen.

oh ik sluit me aan bij ToetieToover haar idee van de ideale vrije dag!
Dan moet ik ergens in het verhaal nog wel de kinderen ergens proppen haha

Op mijn ideale vrije dag is het zo’n 25 graden buiten, met een lekker zonnetje! 

De witte was hangt dan buiten te drogen, en ik lig lekker een boek te lezen in de tuin. 

Voor de lunch laat ik een tweetal goedbelegde broodjes bezorgen waar ik dan op m’n gemak van geniet.

Verder zou het pretpark Phantasialand in m’n achtertuin zijn en zou ik daar ook nog even heengaan.. helaas is Phantasialand dus niet in mijn achtertuin dus past het stiekem niet helemaal…

Als laatst zou ik een overload aan sushi en aanverwanten bestellen 

Tuinfluiter schreef op 08-10-2021 om 09:28:

Een lange wandeling door een mooi natuurgebied met halverwege een leuk restaurant om te lunchen. Bij thuiskomst benen op de bank een mooi glas wijn en lekkere hapjes.

Dit bespaart me typen.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

08-10-2021 om 11:48

Oef, er zijn heel veel dingen die ik leuk vind om te doen op mijn vrije dag. Een ding dat altijd terugkomt: uitslapen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-10-2021 om 12:10

Ik doe met Tuinfluiter mee. Minus de wijn; ik neem een kop thee.

Rommelen in en rondom huis, er even uit (lekker wandelen, of rondje dierentuin waar we een abbonement hebben), lekker eten laten komen 's avonds!

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

08-10-2021 om 16:15

De ideale vrije dag zou gewoon een dag zijn, zonder enige verplichting.
En dat kan wandelen zijn, of motorrijden, of een dag he-le-maal niks (lees: netflixen) op de bank. Een dag waarop IK eens verwend wordt (ipv die kinderen van mij 🙃) zou ook best ideaal zijn.... 🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.