Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 8 januari

271280974_1833232073538594_3625597267415417619_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=FXMelK7IqqcAX8AZyTv&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT9vJ5zleYWWOUGuOoSEER95H7DkHE_xUt0PjWGVtvOVUQ&oe=61DD7025

Wat zou je wensen als je 3 wensen had? 


Voor mijzelf of voor de wereld ?
Voor de wereld dan maar
Geen ziektes , oorlogen en armoede meer .

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-01-2022 om 10:02

Behalve de klassieker: geef me meer wensen.
-Dat we een oplossing vinden voor de klimaatverandering
-Dat we een methode vinden om sneller te reizen dan het licht
-En voor mezelf een miljoen of vijf.

Aan wensen als geen oorlog, geen ziektes etc. zitten voor mij te veel onbekenden.
Bv. geen ziektes klinkt wel leuk, maar als onze bevolking daardoor explodeert zitten we wel dik in de shit.

Meer wensen 
De miljoenenjackpot winnen
Gezondheid en nog mooie pijnloze jaren voor m'n moedertje

1. Het einde van de corona-pandemie
2. Een wonderpil waarmee je, ongeacht wat je eet, een kilo per week afvalt
3. Dat de chemo bij de vader van m’n beste vriendin aanslaat en hij dit jaar weer genezen wordt verklaard

Friezinnetje

Friezinnetje

08-01-2022 om 10:29 Topicstarter

coronavrij leven
voor mezelf een betere gezondheid
een leuke prijs in een loterij waar ik nog een paar leuke dingen van kan doen. 

Goede gezondheid voor mijn familie en mijzelf.
Dat we met zijn allen keuzes gaan maken die goed zijn voor de aarde en voor de samenleving.
Puur voor mezelf: dat ik financieel onafhankelijk zou zijn, zodat ik vrij ben om mijn leven te leven en mijn dromen waar te maken.

Een corona vrij leven voor iedereen
Een wereld waarin respect en verdraagzaamheid vanzelfsprekend zijn.
Voor mezelf een leuk huis met tuin, ruimte voor een muziekstudio en zonder bovenburen!  

Dat ieders wensen uit mogen komen. 

Een corona vrij leven. 
Dat mijn kinderen goed terecht komen 
Een leuke man in mijn leven 

- Dat geen enkel kind op deze aardbol meer hoeft te lijden
- Genoeg geld hebben om van te leven zodat ik nooit meer hoef te werken voor het geld
- Altijd mooi weer

De al eerder genoemde wonderpil om af te vallen.
Veel geld zodat ik kan gaan en staan waar ik wil zonder te moeten werken of gebonden te zijn aan 5 weken vakantie per jaar. 
Einde van corona( maatregelen ), gewoon verkouden kunnen zijn zonder in de stress te schieten en te moeten testen, alles open etc.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

08-01-2022 om 15:02

*Een woning voor mijn kinderen, het hoeft niet eens wat bijzonders te zijn. Ze willen zo graag de deur uit en hebben daar ook allang de leeftijd voor. 
*het einde van corona, zodat we weer normaal kunnen gaan leven
*een leuk prijsje in de Staatsloterij 

- Goede gezondheid voor mezelf, partner en familie
- 20 miljoen 
- Met dieren kunnen praten 

Einde van corona, zodat wij ons werk weer normaal kunnen doen en onze verliezen kunnen rechttrekken en een buffer opbouwen.
Dat mijn kind de gewenste studie kan doen, een leuke baan vind en goed terecht komt.
We allemaal gezond blijven.

Epilepsie naar de maan
50 kilo minder
Autisme naar de maan

Als ik niet langer halftijds thuis zit door ziekte, handicap en omdat ik er niet meer uitzie als een dikke olifant komt dat geld dan wel vanzelf  .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.