Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 8 december

262827844_1809727275889074_5092413082942476007_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=_EK7ux4LVP4AX-QNw1H&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=3dff4e630b0b683bdc58872ff1cbdb4b&oe=61B548BF

Wat is het aardigste dat een vriend(in) ooit voor je heeft gedaan? 


Oe das een lastige. Er zijn nml meerdere dingen die voor me gedaan zijn in verschillende periodes van het leven en door verschillende mensen. Op dat moment t allerliefste. 
Een pakketje kleren voor zoon toen we t even niet breed hadden. Een onverwachte kaart toen ik niet leker in mn vel zat. Een postballon voor dochter toen zij het nodig had.
Een plant waarvan ik goed kan stekken gewoon zomaar omdat ik dat graag doe.
Kortom...te veel om te kiezen.
Eigenlijk.. het maakte wel dat ik zelf ook steeds meer oog kreeg voor iemand die ongevraagd iets nodig had en daar dus naar kon handelen. Dus eigenlijk is dat het allerliefste? Dat ze me mee gevormd hebben tot wie ik nu ben.

Aantal keer samen met een vriendin een workshop gedaan
Had ik cadeau gekregen omdat ik haar geholpen had met opvang van haar kinderen en hond.
Heb het met liefde gedaan en hoefde er echt niets voor te hebben 
Maar toen verraste ze me daar mee.
Heel leuk en gezellig 

Weken achter elkaar klussen onze woning die verbouwd moest worden. Enorm dankbaar voor. Zonder onze vrienden hadden we het niet gered. 
We staan ze tot we 100 zijn in het krijt ☺️
Het is al jaren geleden en nog regelmatig helpen we elkaar met klussen, maar zo groot en lang als toen (hele huis strippen) was meer dan wat je kan/mag verwachten van je vrienden

Oh ik heb zo veel die ik kan opnoemen.
Toen ik héél slecht in mijn vel zat hebben verschillende vrienden zo enorm geholpen met klussen en verhuizen. Ik kon op dat moment helemaal niks (midden in de kraamtijd/emotioneel niet goed) en wat die mensen voor ons gedaan hebben, is echt ongelooflijk.

Vorig jaar kwamen vrienden op mijn verjaardag en hadden als verrassing nog 2 vrienden meegenomen ( ze wisten dat er verder niemand kwam die dag) en ik had ze alle 4 natuurlijk niet veel gezien en ik was super verrast en dat vond ik zo leuk 

Toen we tieners waren hebben we ooit samen in de H&M een babyshirtje gekocht met Barbapapa erop. Ik was dat totaal vergeten maar zij heeft het ruim 15 jaar bewaard en me als kraamcadeau gegeven na de geboorte van mijn eerste.

er.is.maar.1.Pino schreef op 08-12-2021 om 11:44:

Toen we tieners waren hebben we ooit samen in de H&M een babyshirtje gekocht met Barbapapa erop. Ik was dat totaal vergeten maar zij heeft het ruim 15 jaar bewaard en me als kraamcadeau gegeven na de geboorte van mijn eerste.

Wauw wat bijzonder, en lief!!

Regendrup. schreef op 08-12-2021 om 11:45:

[..]

Wauw wat bijzonder, en lief!!

Ja enorm! Die vriendin is haar gewicht in diamanten waard. Ze is me heel dierbaar. ❤️

Nou zeg, ik schiet van alle berichtjes vol, wat een lieve vrienden hebben jullie allemaal. (ik heb die trouwens zelf ook hoor) maar zit helemaal met betraande ogen, jullie ook?

_Anoniem_ schreef op 08-12-2021 om 11:47:

Nou zeg, ik schiet van alle berichtjes vol, wat een lieve vrienden hebben jullie allemaal. (ik heb die trouwens zelf ook hoor) maar zit helemaal met betraande ogen, jullie ook?

Ja, door de herinnering aan haar. En de rest mag ook in z’n handen knijpen lees ik 😄

Jaren terug een verhuizing na mijn scheiding. Ik kan fysiek weinig, en alles werd voor mij ingepakt, gesjouwd en neergezet. Door veel verschillende vrienden  . Ik kon alleen maar huilen. Van liefde en blijdschap. 

_Anoniem_ schreef op 08-12-2021 om 11:47:

Nou zeg, ik schiet van alle berichtjes vol, wat een lieve vrienden hebben jullie allemaal. (ik heb die trouwens zelf ook hoor) maar zit helemaal met betraande ogen, jullie ook?

Ja 😁
Staan hele mooie verhalen tussen die laten zien hoe mooi een mens kan zijn

Toen ik op een punt in m’n leven zat dat ik ‘t allemaal niet meer begreep en heel erg ‘t gevoel had alle grip te verliezen
Vroeg m’n beste vriend hoe ik dan ‘t leven voor me zou zien als alles mogelijk zou zijn
Buiten kaders en normale mogelijkheden dacht hij met me mee om daar vervolgens een hele levensstijl uit te creëren 

En dat doet hij nog steeds ❤️

(Maar wel met de afspraak dat ik na 5 jaar weer terug in de wereld zal keren en ook balans zal vinden in de “normale maatschappij” maar daar hebben we ‘t nu niet over want dat is minder aardig



Ik moest met spoed naar de eerste hulp. Man was niet bereikbaar. Vriendin gebeld om de kinderen op te vangen. De kinderen kon ik achterlaten bij haar man en zij ging met me mee naar de EH en bleef daar tot man kwam.

MRI

MRI

08-12-2021 om 16:51

Meerder vriendinnen hebben fijne dingen voor me gedaan. Maar deze springt het eerst in mijn gedachten: Ik had een narcistische moeder die mij ontzettend stalkte toen ik een kind had gekregen terwijl ik zwaar ziek was, te ziek om naar de nacontrole bij de gynacoloog te gaan. Een vriendin heeft toen mijn moeder gebeld (die ze niet kende) om te zeggen  dat ze me de rust moest gunnen om te herstellen. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

08-12-2021 om 20:24

Herstellende van een operatie hebben vrienden van mij de tuin winterklaar gemaakt. Heerlijk was dat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.