Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 7 oktober

b5483c0ca0ecff5c05f1480bfdbdfe13.jpg

En dan natuurlijk vooral, de minder bekende producten


Melk, eieren, vruchtensap, ketchup, mayonaise, boter, zilveruitjes, augurkjes, kaas, jam, siroop.

Friezinnetje

Friezinnetje

07-10-2021 om 07:35 Topicstarter

boter, sausjes, kaas, vleeswaren, fruit, cola, azijn, chocoladereep 85%, augurken, zilveruitjes, atjar, pesto

Verschillende soorten sambal ( die in de toko ook in de koeling staan) mayonaise, mosterd dat soort dingen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-10-2021 om 07:42

Lactosevrije melk, karnemelk en kaas.

Verschillende sausjes, karnemelk, melk, vleeswaren, kaas, 2 flessen (kraan)water, sambal, bakboter, smeerkaas, bak satesaus, augurken, mayonaise. 

Halvarine
Bakboter
Magere yoghurt
Eieren
Melk
Kaas (verschillende soorten)
Sausjes (mayo, curry, mosterd e.d.) 
Vanille-extract
Verschillende azijnen (o.a. balsamico)
Pot amarene-kersen
Jam/marmelade
Groentelades met van alles.
Augurken
Siroop

(lactosevrije) melk
Biologische halvarine 
Roomboter
Tabasco 
Volle kwark
Belgische mayonaise 
Augurken

Echt altijd: 
Halvarine, roomboter, vloeibare bakboter, kaas, vleeswaren voor op brood, melk (vers en houdbaar voor de cappuccino), drinkyoghurt, frisdrank, jam, griekse yoghurt, komkommer, snacktomaatjes, vanillevla (anders gaat m'n man bij me weg )

Parmesan strooikaas
Melk
Roomboter
Mosterd
Mierikswortel
Sweet Relish
Curry
Ketchup
Mayo
Oestersaus
Sweet chili
Teriyaki
Maple syrup

Friezinnetje schreef op 07-10-2021 om 07:35:

boter, sausjes, kaas, vleeswaren, fruit, cola, azijn, chocoladereep 85%, augurken, zilveruitjes, atjar, pesto

Chocolade in de koelkast?  Dat is eeuwig zonde.  Pure chocolade smelt niet zo snel en is veel lekkerder op kamertemperatuur. 

Bij mij altijd in de koelkast:

Yoghurt, melk, roomboter, bleu band margarine/halvarine en zo'n fles vloeibaar,  kaas,  augurken, uitjes,  seizoensfruit. 

Uhmmm eens denken.
bubbeltjes water
iets van cola, al dan niet zonder suiker en cafeïne, meestal zelfs beiden
Mayo
curry
ketchup
eieren
knoflook
wortel
parmazaanse kaas
kipfilet
ham
Jong belegen kaas
Philadelphia
maple syrup
medicijnen die koud moeten blijven
suikersiroop
Aardbeienlikeur
Iets van whiskey voor in cocktails
En meestal nog wel wat andere spullen voor cocktails
Enne... Roomboter, altijd genoeg van in huis want ik ben er dol op

M'n eieren bewaar ik buiten de koelkast

redbulletje schreef op 07-10-2021 om 09:00:

M'n eieren bewaar ik buiten de koelkast

In de koelkast zijn ze langer goed heb ik altijd begrepen. Ze staan alleen in de supermarkt niet in de koelkast omdat ze door temperatuurwisselingen minder lang houdbaar zijn als je ze mee naar huis neemt terwijl ze al gekoeld zijn.

Ellori schreef op 07-10-2021 om 09:02:

[..]

In de koelkast zijn ze langer goed heb ik altijd begrepen. Ze staan alleen in de supermarkt niet in de koelkast omdat ze door temperatuurwisselingen minder lang houdbaar zijn als je ze mee naar huis neemt terwijl ze al gekoeld zijn.

Ik eet dagelijks een ei, dus ze gaan bij mij wel op voordat ze kunnen bederven

redbulletje schreef op 07-10-2021 om 09:04:

[..]

Ik eet dagelijks een ei, dus ze gaan bij mij wel op voordat ze kunnen bederven

Ja inderdaad Bij mij wisselt het een beetje en soms heb ik na 3 dagen helemaal geen eieren meer in de koelkast staan en zo heb ik 3 dozen in de koelkast omdat ik elke keer eieren mee bestel als ik boodschappen doe xD

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.