Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 7 januari

271535834_1833432513518550_5356279591195683491_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=4Snug72kYK0AX-yIBuj&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT_AXo3YNCsFoqsaiN25rYFobsu9Ht0mSs9Xvebrgj49ZQ&oe=61DC2A65

Wie heb je het laatst gebeld? 


Mijn man. We bellen nu de kinderen thuis zijn bijna iedere dag om even door te geven of hij nog iets op moet pikken na zijn werk, of waar hij iets heeft neergelegd wat de kinderen willen hebben.
Één na laatste gesprek was met een vriendin die ik zelden zie, aangezien we te ver uit elkaar wonen, maar wel minstens wekelijks bel ♥️

Oh even denken hoor... Ik bel niet zoveel.
Ik denk dat ik nieuwjaarsdag voor het laatst heb gebeld, met mijn vader.

vriendin 

Mijn moeder. Daar bel ik sowieso een paar keer per week mee voor een kletspraatje. Weet ik gelijk hoe het me ze (mijn vader en moeder) is. 

Op het werk een collega om iets te vragen gisteren.
Privé mijn moeder denk ik omdat ze van de week de booster geeft gekregen om te vragen hoe het was gegaan.
Eigenlijk zijn de enige die ik bel mijn man en mijn moeder. De rest app ik.

m’n man. Hij had een spannend gesprek gehad en ik was benieuwd hoe het was afgelopen. (Positief!)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-01-2022 om 08:29

Partner op 25 november, geen idee meer waarom.

een collega, gisteren, voor een kort overleg.

Friezinnetje

Friezinnetje

07-01-2022 om 08:56 Topicstarter

De huisarts, omdat die mij al 3 keer had proberen te bellen. Bleek nog een doosje medicatie te staan van mij. 

Zelf gebeld met de telefoon: gisteren mijn grootouders. Die bel ik bijna elke dag even (videobellen), omdat het niet zo lekker met mijn opa gaat. Ze vinden het heerlijk om even met hun achterkleinzoon te bellen (die alleen maar lacht en zwaait naar de telefoon om vervolgens het scherm te duwen, het liefste op het rode bolletje, zodat ie per ongeluk ophangt)

Verder heb ik gisteren een berg collega's gesproken via Teams.

JtM

JtM

07-01-2022 om 09:03

Mijn moeder. Ze is samen met haar vriend aan het overwinteren en we facetimen regelmatig.

Eergisteren een vriendin. Even bijkletsen, na een uur concluderen dat we nog lang niet uitgepraat zijn en toen afgesproken voor volgend weekend. Vast patroon, de gesprekken gaan altijd zo.

Ik heb mijn zoon woensdag gebeld hij was gammel van de booster.

Ik belde mijn zoon gisteren terug, omdat ik een oproep gemist had. Bleek een conference call te zijn waar hij, een neuroloog van de epilepsie-klinkiek en de begeleider van de wooninstelling mij bij wilden hebben. Twintig minuten overlegd over het beleid.

Gelukkig stond ik niet in een drukke supermarkt, maar kwam ik alleen maar net onder de douche vandaan 

Mijn man. Wij bellen dagelijks als hij onderweg naar huis js van het werk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.