Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 7 december

261859344_1808891122639356_8918529784740340608_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=3-UGMZbDLjEAX92KAPY&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=f26612550e0ea071765519ebc5cbb978&oe=61B48E71

Wat zou je nog heel graag aan iemand willen vragen? 

Aan iemand met een baard (Sinterklaas ofzo), of je die baard dan ook met shampoo wast en of er dan ook conditioner in moet. 

Sorry, op iets diepzinnigers kom ik niet deze ochtend, maar ik wil het best graag weten ☺

De broer van mijn opa. Hij is helaas overleden. Woonde sinds de jaren '60 in Amerika. Heb hem een paar keer ontmoet toen ik jong was. Mijn opa en hij hadden een intrigerend leven. Had ik graag meer over willen weten. Mijn opa is al 30 jaar dood. Zijn broer(tje) sinds 2019. Sinds kort heb ik contact met zijn kleindochter. Haar kan ik wel dingen vragen. Hem helaas niet meer. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-12-2021 om 09:47

Wieder schreef op 07-12-2021 om 07:23:

Aan iemand met een baard (Sinterklaas ofzo), of je die baard dan ook met shampoo wast en of er dan ook conditioner in moet.

Sorry, op iets diepzinnigers kom ik niet deze ochtend, maar ik wil het best graag weten ☺

Ja, die was je met shampoo. Ze verkopen ook baardbalsem en -olie om hem nadien zachter te maken.

Wat ik graag zou willen weten is wat mijn vader ooit in mijn moeder zag, maar die vraag ligt allicht te gevoelig.

Aan Beyoncé zou ik weleens willen vragen hoe het écht is om haar te zijn.

Ik zou aan mijn schoonouders willen vragen waarom zij van mij verwachten dat ik wel hun taal leer spreken, maar zij geen Nederlands. 

Oh en ik zou willen vragen aan iemand met lange nagels hoe ze in godsnaam hun billen en handen goed schoonmaken na het poepen. Ik vind dat idee zó vies 

TanteTheelepel schreef op 07-12-2021 om 10:42:

Ik zou aan mijn schoonouders willen vragen waarom zij van mij verwachten dat ik wel hun taal leer spreken, maar zij geen Nederlands.

Oh en ik zou willen vragen aan iemand met lange nagels hoe ze in godsnaam hun billen en handen goed schoonmaken na het poepen. Ik vind dat idee zó vies

Idd, of hoe je dan even lekker in d=je neus gaat zitten peuteren of hoe je dat doet met make-uppen of met groenten snijden of... nouja eigenlijk alles. Het lijkt me echt zooooo onhandig.

In het verleden weleens een kapster gehad met van die lange nepnagels en die ging dan mijn haren wassen, aaargh wat een rotgevoel! Sindsdien altijd op gelet niet meer naar een kapster met nepnagels te gaan.

Valdemar schreef op 07-12-2021 om 09:47:

[..]

Ja, die was je met shampoo. Ze verkopen ook baardbalsem en -olie om hem nadien zachter te maken.


Hé bedankt, weet ik dat ook weer!

Wat een onmogelijke vraag! 
Er is nog zoveel te vragen! 😱

Ik zou graag nog een boel zeer persoonlijke vragen (blijven) stellen aan 2 lieve dames (waarvan er 1 zelfs hier rondhuppelt
Volgende week kunnen dat er zomaar 3 zijn 
Maar ik stel ze niet, want ze zijn erg persoonlijk
Toch moet er altijd iemand in de buurt zijn waar ik heel veel aan kan vragen

Niks zo leuk als vragen en leren!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 12:42

Beertjelief schreef op 07-12-2021 om 12:39:

Wat een onmogelijke vraag!
Er is nog zoveel te vragen! 😱

Ik zou graag nog een boel zeer persoonlijke vragen (blijven) stellen aan 2 lieve dames (waarvan er 1 zelfs hier rondhuppelt )
Volgende week kunnen dat er zomaar 3 zijn
Maar ik stel ze niet, want ze zijn erg persoonlijk
Toch moet er altijd iemand in de buurt zijn waar ik heel veel aan kan vragen

Niks zo leuk als vragen en leren!

wat vind ik jou toch altijd lief en grappig! 

Aan mijn opa, die ik niet goed heb gekend. Door wat stommiteiten van zijn kant, is hij zo goed als uit de familie gezet.
De weinige keren dat ik hem gezien heb (ik was nog klein en hij is vroeg overleden), was hij altijd erg lief en vriendelijk. Ik zou willen weten wie hij was en hoe hij zijn leven ervaren heeft. Ik vind nl. dat hij veel te hard is aangepakt. 

Beertjelief schreef op 07-12-2021 om 12:39:

Wat een onmogelijke vraag!
Er is nog zoveel te vragen! 😱

Ik zou graag nog een boel zeer persoonlijke vragen (blijven) stellen aan 2 lieve dames (waarvan er 1 zelfs hier rondhuppelt )
Volgende week kunnen dat er zomaar 3 zijn
Maar ik stel ze niet, want ze zijn erg persoonlijk
Toch moet er altijd iemand in de buurt zijn waar ik heel veel aan kan vragen

Niks zo leuk als vragen en leren!

Het zou me niks verbazen als ze er niet zoveel problemen mee hebben

Ik zou mijn overleden ouder nog graag vanalles willen vragen. Niet dat er nog dingen ongezegd zijn, maar gewoon kleine dingen.

Friezinnetje

Friezinnetje

07-12-2021 om 19:14 Topicstarter

ik zou ook mijn moeder nog vragen willen stellen. Ze was de laatste 2 jaar dement en is zo uit het leven gegleden. Een dag voor haar verjaardag. 

Peen schreef op 07-12-2021 om 12:42:

[..]

wat vind ik jou toch altijd lief en grappig!

En dat vind ik nou weer lief 
Dank je wel 🥰

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.