Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 6 januari

271385757_1833232363538565_6608903220836484715_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=VD0INTml3a8AX9kPWpv&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT__iJoCkBT6qDAcN1kzdHy-4JBd3hg3YJlXmFWDSCvE7A&oe=61DB0098

Welk doel wil jij dit jaar bereiken? 


Dat de woning van mijn zoon helemaal af komt. We zijn binnen al een heel eind maar ik lig er ff uit omdat ik mijn enkel gebroken heb. De grote schuur moet nog omgebouwd worden tot bar en dat is ook nog veel werk. Daarna de grote achtertuin en als laatste de voortuin betegelen maar daar laat hij mensen voor komen.

Komend jaar eind zomer wordt onze nieuwe woning opgeleverd. Ik hoop dat we er nog voor eind van het jaar een gezellig thuis van kunnen maken.

Een leuke nieuwe baan vinden.

watertoren schreef op 06-01-2022 om 07:44:

Dat de woning van mijn zoon helemaal af komt. We zijn binnen al een heel eind maar ik lig er ff uit omdat ik mijn enkel gebroken heb. De grote schuur moet nog omgebouwd worden tot bar en dat is ook nog veel werk. Daarna de grote achtertuin en als laatste de voortuin betegelen maar daar laat hij mensen voor komen.

Lijkt me eerder zijn doel dan het jouwe.

Ik hou niet van doelen stellen dus ik doe dat ook niet. 

Ik start binnenkort met een opleiding en met een beetje geluk vind ik over een maand of zes een andere baan in dat vakgebied. Ontzettend veel zin in. 

Rondstruiner schreef op 06-01-2022 om 08:05:

Een leuke nieuwe baan vinden.

Dit! 

Mijn studie afronden. 

Ik wil graag nog een kilo of 10 afvallen. Vorig jaar heb ik er 43 afgekregen, dit jaar is er inmiddels 1 af, dus ben weer vertrokken na tijdens de feestdagen stil te hebben gestaan. 

Een fotoproject waar ik volgende week aan begin naar tevredenheid uitvoeren en in de openbaarheid brengen.
Mijn hart volgen in mijn werk. En dan toch genoeg verdienen.
Beter voor mezelf zorgen.
De vrouw die ik ben meer laten zien. Na lange tijd van worsteling met mezelf heb ik eindelijk zelfvertrouwen en vind ik mezelf heel ook. Ik zie mijn goede kanten en die mogen er zijn. Maar dat zie je niet aan mij. Dus dat mag ik meer laten zien, in gedrag en uiterlijk.

Doelen stellen heb ik afgeleerd. Wat ik wel graag wil is mijn kantoor helemaal zonder hulp van mijn man opknappen. Dus ook de zware klussen zelf doen, het moet mijn stekje worden.

En ik hoop eindelijk tijd te hebben om een moestuin aan te leggen, klein beginnen, ideeën zijn er genoeg. En na de grootste verbouw werkzaamheden uitbreiden. Nu heb ik vooral een gebrek aan tijd.

Mijn studie afronden en meer financiële zekerheid krijgen! Ik kijk er zo naar uit

redbulletje schreef op 06-01-2022 om 09:29:

Ik wil graag nog een kilo of 10 afvallen. Vorig jaar heb ik er 43 afgekregen, dit jaar is er inmiddels 1 af, dus ben weer vertrokken na tijdens de feestdagen stil te hebben gestaan.

Wauw wat knap! 

Dolfje schreef op 06-01-2022 om 08:35:

[..]

Lijkt me eerder zijn doel dan het jouwe.

Ook wel mijn doel hoor want ik ben daar veel bezig geweest met schilderen en zo.

Ik wil mezelf minimaal elke twee maanden wat nieuws leren. Op de lijst staan nu:


  1. Rubiks cube binnen 2 minuten oplossen
  2. Nunchucks beheersen (liefst twee tegelijk)
  3. Buikspieren laten ‘golven’ à la buikdansen
  4. Breien (ik kan al wel haken)
  5. Muurtje metselen (geen idee waar ik dat zou kunnen leren en misschien gooit Corona roet in het eten).


Nummer 6 weet ik nog niet of het moet mijn volgende dan-examen zijn, maar eigenlijk telt dat niet vind ik als iets ‘nieuws’.

De rubiks kubus was zo onverwacht makkelijk, dat kan ik dus al binnen twee weken. Nu ben ik begonnen aan de nunchucks maar dat kon nog weleens wat extra tijd gaan kosten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.