Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 6 februari

273209172_1851943505000784_6822280283401070786_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_aid=0&_nc_ohc=LY8AARgEyDAAX9rI-hb&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT8_IhWCQC9p2f69xSrnhy8qFbBc6bbJjt9W5dgPdhWgXw&oe=62041459

Wat heb jij te vieren? 


Niks eigenlijk.

Vandaag ? Niets .

Weer een kilo extra er af op de weegschaal 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-02-2022 om 09:48

redbulletje schreef op 06-02-2022 om 09:42:

Weer een kilo extra er af op de weegschaal

Straks blijft er niets meer over. 

Dat zal wel meevallen hoor! Ik moet nog wel wat meer afvallen zodat ik wat marge heb, maar ik zit al op de goede weg naar een gezond bmi.

Dat mijn man en ik gisteren naar elkaar uitspraken nog erg gelukkig met elkaar te zijn en dat we een goede match zijn, ondanks dat we jeugdliefdes zijn. 
Dat is namelijk een tijdje terug een klein beetje minder geweest qua gevoel, maar nu weer helemaal terug. 

En dat we een vakantie hebben geboekt

Nou, ik wilde eigenlijk vieren dat we al een uur langer daglicht hebben sinds 1 januari. Maar ik zit nu al met de lamp aan, dus dat feestje gaat niet door ben ik bang 

Dat ik met twee positief geteste huisgenoten nog steeds negatief test!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-02-2022 om 12:12

Deze vraag komt een dagje te vroeg: morgen is man jarig. 

Dat ook de ggd test negatief is. Kan deze week geen Corona gebruiken.  
We hebben 1 gezinslid in isolatie. Hoop zo dat het hier bij blijft. 

Dat ik klaar ben met planten watergeven.

Dat ik de boodschappen binnen heb. Ik ben maar een beetje nat geworden.

Oh ja en ik heb een leuk handwerkje. Zal wel duf zijn maar de komende maand heb ik wat te doen als ik rustig zit.

Dat ik nergens voor naar buiten hoef vandaag, wát een weer!

Dat ik ondanks vermoeidheid en humeur toch ben gaan tennissen vanmorgen

Dat de buurman zojuist mijn, gisteren weggewaaide, wasgoed kwam terugbrengen. Ik hoef dus geen nieuwe werkkleding van zoon te vergoeden, een stevige wasbeurt volstaat.  Een nacht wind en regen heeft het aardig vies gemaakt maar niet onherstelbaar beschadigt. Gelukkig heeft de hond het niet te pakken gehad. 

Dat ik net mijn 800e bericht op 
het forum geplaatst heb. 

Voor mijn doen is dat een redelijk  aantal berichten.
Ik moet toch wat te vieren hebben op z’n zondag als vandaag. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.