Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 5 oktober

3f5a9129a1955571de4fb1e607527749.jpg

Friezinnetje

Friezinnetje

05-10-2021 om 07:14 Topicstarter

Wanneer mijn kat een hysterische aanval heeft en van bank op stoel en als een kudde paarden de trap opvliegt, daar een rondje doet, en met dezelfde gang weer naar beneden komt, beneden nog een rondje doet en dan voor me staat met een koppie: dat ging goed he? 

Friezinnetje schreef op 05-10-2021 om 07:14:

Wanneer mijn kat een hysterische aanval heeft en van bank op stoel en als een kudde paarden de trap opvliegt, daar een rondje doet, en met dezelfde gang weer naar beneden komt, beneden nog een rondje doet en dan voor me staat met een koppie: dat ging goed he?

🤣

Van dit soort berichtjes.

Maar ook van onze hond die haar gekke buien heeft en heerlijk zichzelf kan vermaken 

mijn vriend

Filmpjes van vrolijke konijntjes.

Friezinnetje schreef op 05-10-2021 om 07:14:

Wanneer mijn kat een hysterische aanval heeft en van bank op stoel en als een kudde paarden de trap opvliegt, daar een rondje doet, en met dezelfde gang weer naar beneden komt, beneden nog een rondje doet en dan voor me staat met een koppie: dat ging goed he?

Hahaha hier moet ik keihard om lachen. Enerzijds omdat ik het meteen voor me zie, anderzijds omdat ik wéét dat mijn eigen vierpotige exemplaar dit vandaag ook nog eens gaat doen. En dan moet ik dus dubbel lachen, om de herkenning én om de kat.

Mijn kleinkind wat tijdens het luier verschonen steeds hetzelfde spelletje met me wil doen (soort kiekeboe met een doosje)

Een dolle pup... Hij is ruim een half jaar inmiddels en over de knie, dus niet echt puppy-achtig meer, maar heeft nog volop de puppy-gekkigheidjes. Naast de nodige ergernisjes, zorgt hij vooral de hele dag door voor een lach op mijn gezicht. 
Verder de kinderlogica van pleegkind die vaak tot de meest grappige uitspraken leidt. Onbedoeld, waardoor het alleen maar nog grappiger is. 
En de zon. Die schijnt heerlijk naar binnen en dat is echt een kadootje zo in deze tijd.

  • Als mijn kinderen samen iets leuks doen (puberella en bijna-puber)
  • kitten die met muisje speelt
  • Hond die zo als een soort hertje door het weiland springt
  • Als kitten en hond samen spelen 
  • kattenfilmpjes

Mijn zoontje van 3 met zijn (eigen)wijze uitspraken soms die net niet helemaal goed zijn of nagepraat 
“Zo wat vind je daarvan” nadat hij iets heeft gedaan waar hij trots op is 🤣

En mijn 4,5 maand oude dochtertje die altijd lacht en vrolijk is 😍

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

05-10-2021 om 15:48

I love it, when a plan comes together (John "Hannibal" Smith -- The A-team)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.