Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 5 maart



Ben je ondernemend ingesteld of laat je dingen het liefst op zijn beloop?




beiden

Alleen als ik op reis ben

Soms wel en soms niet . Hangt van de situatie af

Ik wil veel en stap overal op af - achteraf gezien soms ook wel iets te onbedachtzaam. Never a dull moment 

Ik laat veel op zijn beloop. Ik hou er niet van als alles strak gepland moet worden of van een supervolle agenda.

Heel ondernemend 

Friezinnetje

Friezinnetje

05-03-2022 om 10:58 Topicstarter

Lieveheersbeest schreef op 05-03-2022 om 10:54:

Heel ondernemend

Pics or it didn't happen

 

Friezinnetje

Friezinnetje

05-03-2022 om 10:59 Topicstarter

Op het werk ben ik wel ondernemend, privé wat minder. Daar zie ik vaak wel hoe het komt. Maar als er iets moet gebeuren, dan sta ik klaar

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 11:02

Ik laat 't op zijn beloop

Ik ben ondernemend ingesteld en geen uitsteller.  Ik laat alleen zaken op z'n beloop als ze mij niet echt interesseren. 

ondernemend chaotisch dus soms moet even de rem erop.

Als ik maar een kans op succes heb ga ik ervoor maar als ik de kans op een pijnlijke val hoger acht dan kan ik dat steeds slechter meer hebben.

Het is niet zo dat dat went. Integendeel.

Ik ben duidelijk ondernemend en daarbij een beetje controlfreak, soms vergeet ik dan mensen om mij heen ergens bij te betrekken, diepe valkuil  en sinds ik ziek ben, kan ik het allemaal niet zomaar even zelf bedenken én uitvoeren en dat leverde veel frustratie het afgelopen jaar maar ook een wijze les: ik heb geleerd om hulp te vragen en dingen meer los te laten.

Hmmm allebei een beetje denk ik. Ik ben wel van het onmiddellijk doen van dingen die moeten gebeuren en ook neem ik vaak initiatief voor uitstapjes e.d. Ik zal geen taken laten liggen tot volgende week.
Maar ik ben geen avonturier. Hou van mijn eigen omgeving, huis en tuin. Beetje huismusserig wel. Vakantie graag in Europa.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.