Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 5 december

262847904_1809190912609377_8706539609453080737_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=ptt67qZCO-EAX8WdcT9&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=7465478c5daf7ec1ff82b741defc61aa&oe=61B0C5BF

Wat doe je het liefst op een regenachtige dag? 


Pakjesavond vieren natuurlijk!

met een dekentje op de bank pride&prejudice kijken en aangezien je dat niet de hele herfst kunt doen ook puzzelen en knutselen met de kinderen, spelletjes doen van/met de kinderen, beetje bakken, boeken lezen (met dekentje!) en gamen (ook met dekentje). 
rode draad is dus: dekentje 😄

lezen, muziek luisteren, dagdromen en mijmeren.

Met een dekentje op de bank, met een boek of een film kijken 

Kop thee en wat lekkers erbij

Het liefst met een dekentje op de bank, Netflixen en een latte macchiato drinken. 
Maar de werkelijkheid is vaak anders, zoals vanavond, 'gewoon' aan het werk en dan ga ik op de fiets erdoorheen. 

Een rondje hardlopen. Altijd even een drempel over maar als ik eenmaal buiten ben is het heerlijk. Dan lekker warm douchen en met een dekentje hangen.
Wandelen in de regen vind ik ook lekker. Regenpak aan en gaan. Het is dan lekker rustig in het bos en het getik op mijn muts vind ik gezellig.

hahaha, het dekentje is niet alleen bij mij een rode draad zo te lezen 😄

Op stenen tekenen terwijl ik tv “kijk” op de computer en thee drink.

zo lang mogelijk in bed blijven liggen en een film/serie kijken. Of iets huiselijks: iets bakken, koken, dekentje op de bank. 

Net als een aantal reacties hierboven: op de bank met boek/krant, een film of serie kijken of muziek luisteren. Met iets te drinken, een deken en het hondje als harig kacheltje, haha.

Lezen, luisterboek + puzzelen, serie kijken, spelletjes spelen. In ons oude huis inderdaad met dekentje, in ons nieuwe huis is dat meestal niet nodig.

Op regenachtige dagen plan ik klussen in huis. Als het dan droog wordt kan ik lekker na buiten en hoef ik niets meer te doen.
Bij langdurige regen hou ik van spelletjes spelen, lezen, uitgebreid koken en kijk iets meer tv of een serie.
Bij dagen lange regen Intratuin of overdekt winkelcentrum en als het dan nog niet droog is met paraplu of regenpak naar buiten.

Lekker met een dekentje op de bank lezen, serie kijken of wat haken. En dan kop thee erbij. Of eens puzzel erbij pakken en lekker met legpuzzel aan de gang. 

Gewoon alles .  Het regent zo vaak in Nederland .

Boek, series, films, spelletjes op de iPad. Pokemon go op de telefoon.
Maar ondanks regen ga ik meestal toch wel elke dag even naar buiten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.