Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 4 december

263603410_1809309242597544_8961152247711212679_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=F16u8akL6yUAX_h4HY-&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=0dde38a4c3802848c86f1966c94827a8&oe=61B06706

Verzamel jij iets en zo ja, wat? 


Nee, ik verzamel helemaal niks. Ik heb wel heel veel kleding, schoenen, sieraden enz. Daar kan ik er nooit genoeg van hebben maar dat noem ik geen verzamelen.

Mijn eerste reactie is nee, maar als ik even langer nadenk: ik heb een aardige collectie kamerplanten en ik ben dol op edelstenen. 

Geld, maar dat lukt niet altijd even goed 

Zonder gekkigheid: ik verzamel niks, ik gooi liever alle troep weg voor een opgeruimd huis

Nee niet meer. 
Vroeger boeken maar die heb ik 2/3 jaar geleden allemaal weggebracht naar een goed doel.
Nog langer geleden spaarde ik blikjes, mooie blikjes van cola en bier etc. 
En nog langer geleden had ik een letterbak vol paardenbeeldjes

Ik verzamel niet echt iets maar heb wel veel en verchillend serviesgoed. 

hobby spullen. Het kan altijd handig zijn 

Nee , vroeger wel .  Heb nog wel een verzameling ( KLM huisjes ) in een grote doos op zolder staan .

Ja, alles van de kerstcollecties van Villeroy & Boch. Verder spaar ik ook geurkaarsen, voornamelijk yankee candle maar soms ook village candle en goose creek. Wel de wat duurdere merken. Geen action, ikea of Bolsius ofzo. En ik spaar Lego, al heb ik daar nog niet zo veel sets van maar koop het wel graag en badeendjes! Is meer begonnen door mijn man, maar inmiddels sparen we ze samen. Ons hele toilet staat vol met badeendjes, ben de tel kwijt.

Vroeger wel: schaapjes. De meesten staan nog ergens in huis. Ook nemen we vaak een magneet mee van een toeristische trekpleister; hangen allemaal op een metalen deurpost.
En ooit spaarde ik bierviltjes die ik stoer rond mijn slaapkamerdeur prikte. Terwijl ik geen eens bier lust   Oh ja en ook een tijdje blikjes gespaard. Dat was allemaal in de tienerjaren.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

04-12-2021 om 10:02

nee maar heb veel boeken 😁

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

04-12-2021 om 10:02

O
En puzzels

Nee, maar het lijkt er de laatste jaren soms wel op ... ik onthoud soms gedurende een paar weken wèl dat ik iets moet kopen, maar nìet dat ik het de vorige keer dat ik het tegenkwam al heb gekocht 

Dus dan ontstaat er binnen een paar weken een indrukwekkende verzameling kaarsen, thee, plakband, batterijen, hagelslag, knoflooksaus, koriander, tandpasta, kerstlampjes, of ... 

En ik spaar wees-sokken. Maar ik begreep ooit dat bijna iedereen daar wel een verzameling van heeft? 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-12-2021 om 10:25

Ik verzamelde theepotten totdat ik er geen meer kwijt kon. De bestaande verzameling heb ik wel nog steeds. Lantaarns in allerlei maten laat ik ook nooit liggen als ik ze ergens tegenkom.

Beide worden trouwens gewoon gebruikt, staat niet allen maar uitgestald.

Vroeger op de basisschool spaarde ik van die klembeestjes. Ze hingen aan een lang touw in mijn kamer, was toen een rage.

Oh magneten neem ik inderdaad ook wel regelmatig mee van vakantie of een of ander klein kitscherig beeldje. 

borduurspullen. Althans daar begint het erg op te lijken 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.