Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 31 oktober

250736349_1785410981654037_6092986732662157756_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=g-7hP-JuU28AX_eXlkK&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=2e1e38fe02a743d79836e2e8b3c4f44a&oe=61A4DEC6

Een mooie vraag voor de start van een nieuwe maand. 


ik ben komende week heel blij als mijn was eindelijk bij is en ik niet te moe ben na mijn intake bij de tandarts

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

31-10-2021 om 08:03

knuffel Lollypopje♥️
Ik wil deze week bereiken dat ik mijn werkproces ter beoordeling aanbied aan mijn begeleider en de start maken met een nieuw werkproces. En mezelf toestaan mijn verdriet los te laten komen bij de praktijkondersteuner.

ik zou willen dat man en zoon deze week zo snel mogelijk weer klachtenvrij zijn, zodat we als gezin weer samen kunnen leven. 

Week 36 van zwangerschap .. 
Huis schoonhouden, beetje beweging krijgen en genieten met man met zijn 2.. 
(Dochter gaat paar daagjes uit logeren)

Poison schreef op 31-10-2021 om 08:03:

knuffel Lollypopje♥️
Ik wil deze week bereiken dat ik mijn werkproces ter beoordeling aanbied aan mijn begeleider en de start maken met een nieuw werkproces. En mezelf toestaan mijn verdriet los te laten komen bij de praktijkondersteuner.

Dankjewel. Achja het voordeel van kleine doelen is dat ze haalbaar voelen en je dan alsnog de bevrediging hebt dat je het toch mooi hebt gedaan

Jij ook mooie doelen

Lekker aan m’n conditie en techniek werken en veel sparren. En echt lol krijgen in dat laatste.  

ontspannen, veel buiten zijn, genieten, fotograferen, mijn hoofd leeg laten waaien en dan weer eens echt tot mezelf komen.

(Ik ga een week op vakantie  )

Ik ben aan het herstellen van ziekte, doel voor deze week: elke werkdag een uur aanwezig zijn en dan ook nog energie hebben om elke werkdag een uur andere activiteiten te doen. Iets leuks voor mezelf doen dus, buiten mijn ‘zelfzorg’ als wondverzorging en wandelen zo ver als ik nu kan. Huishouden heeft vriend overgenomen, daar verspil ik mijn energie nu niet aan 

Komend weekend heb ik dan elke dag twee uur energie helemaal voor mezelf!

Nou ja, dat hoop ik dan maar. Eigenlijk is mijn energie niet planbaar natuurlijk en om het als doel te stellen is misschien minder handig maar ik ga er toch voor. 

Friezinnetje

Friezinnetje

31-10-2021 om 08:48 Topicstarter

Wat ik wil bereiken deze week, is dat ik weer wat af gevallen ben en 2 keer ga sporten. Heb wat last van mijn knie, daardoor lukt het niet altijd om 2 keer te gaan. Ook wil ik thuis elke dag een paar kleine oefeningen doen, zodat ik wat soepel blijf.

Wollstonecraft schreef op 31-10-2021 om 08:23:

ontspannen, veel buiten zijn, genieten, fotograferen, mijn hoofd leeg laten waaien en dan weer eens echt tot mezelf komen.

(Ik ga een week op vakantie )

Wat heerlijk, ik ben een beetje jaloers😉

Ik wil deze week bereiken dat ik een aantal andere dingen kook dan anders. Ben nogal geneigd steeds terug te vallen op een bepaalde kookroutine.

Herfstappeltaart schreef op 31-10-2021 om 08:49:

[..]

Wat heerlijk, ik ben een beetje jaloers😉

Het is mjn eerste vakantie dat ik wegga i jaren, dus ik heb er zin in.

Wollstonecraft schreef op 31-10-2021 om 09:02:

[..]

Het is mjn eerste vakantie dat ik wegga i jaren, dus ik heb er zin in.

Veel plezier gewenst!

Mijn doel voor deze week is genoeg eten om niet meer af te vallen en weer genoeg energie op te bouwen om eens te gaan fietsen met de kinderen

Sophia_!

Sophia_!

31-10-2021 om 14:23

Deze week wil ik mijn administratie hebben uitgezocht en vast beginnen aan het budgetplan voor volgend jaar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.