Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 31 december

270496469_1828440307351104_2731878376829615103_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=scxjQbuJ1SoAX8IfxwA&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT9PfaLXaKfnOGrGTn7uwbKswe2H2wOhoG3-zJCy2-c_zA&oe=61D2E6E9

Hoe lang ben je ooit achter elkaar wakker geweest? En waarom? 

ik denk zo’n 21 uur. Dat was een dag met ‘s avonds een feest dat doorging tot in de hele vroege uurtjes.

ik heb heb het niet echt bijgehouden, maar ik denk zo’n 36uur. Oorzaak: kinderen 

Dat zal denk ik zo’n 29 uur zijn geweest ofzo. Was met een groepsreis naar Engeland om pretparken te bezoeken. Zondagochtend opgestaan om naar een pretpark te gaan. Die avond de boot richting Nederland op en daar de nacht doorgehaald in de bar. Toen in de auto naar huis en mijn bed in gedoken die reizen zijn echt zo gezellig! 4 dagen en nachten op pad, 3 pretparken bezoeken en elke avond wordt het wel weer een uur of 2 om de volgende ochtend weer een pretpark in te gaan Elke “nacht” een uurtje of 5 slaap en door! Hopelijk komend jaar weer een keer

Ik heb een keer een reactie gehad op medicatie, ik draaide een beetje door. Als ik mijn ogen dichtdeed, was het licht alsof het dag was. Ik zag allemaal lichtflitsen in neonkleuren. Daar kon ik niet mee slapen. Dat heeft twee nachten geduurd. Ik was helemaal hyper. Tussendoor stortte ik wel een keer in en heb ik 3 uur geslapen. Na de tweede nacht slapeloosheid naar de huisarts gegaan en met een slaappil geslapen. Van 20 tot 8 uur toen, haha. Daarna deed mijn hoofd weer normaal. Was nog best eng achteraf gezien. Ik voelde me helemaal opgefokt, oververmoeid, raar. 

wat langer dan 24 uur, 28 ofzo. 

22 uur. Daarna 2 uur geslapen, daarna weer 20 uur wakker blijven. Dat is dan toch mijn record. 

Ik vermoed iets van 28-30 uur, toen ik met een nachtvluchten uit Amerika kwam, maar niet kon slapen in het vliegtuig (en thuis wakker wilde blijven om de jetlag tegen te gaan).
Overigens ben ik bij m’n bevalling ook zeker 24 uur wakker geweest.

Een paar keer rond de 36 uur, misschien wel wat meer heb het niet bijgehouden. Oorzaak, huilbaby, feestjes, vakanties

De keer dat ik het meest moe was kan ik wel herinneren. Toen we naar Nieuw Zeeland gingen via Singapore. We waren in Singapore al helemaal uit ons ritme en hadden nauwelijks geslapen. Na 24 uur in Singapore (incl. hotel) via een overstap in Australië naar Queenstown, daar onze camper ophalen en naar de kampeerplaats om de hoek rijden. Ik was zo moe dat ik mijn ogen niet meer kon openhouden (gelukkig mijn man net iets minder en reed hij maar achteraf was dat ook echt niet verantwoord, tip aan iedereen, boek eerst een hotelkamer na zo'n lange vlucht). Geen idee hoe lang we wakker waren maar ik was kapot.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

31-12-2021 om 10:21

gewerkt gestapt weer gewerkt 
Toen ik nog jong was 😁

Met de bevalling van mijn zoon zeker 32 uur. Na bevalling van dochter met keizersnede kreeg ik pijnstilling waar ik heel diep op geslapen heb, maar na een natuurlijke bevalling 's nacht bleef ik klaarwakker van alle opwinding en hormonen die door m'n lijf gierden!

Om en nabij 32 uur, denk ik. Vroeg opgestaan, ‘s middags een nachtvlucht naar Seoul, niet geslapen, en na aankomst nog naar het hotel gereisd en gegeten.

Wellicht wel 'n keer rond de 40 uur met reizen naar/van Australie. Dat is een takkeneind weg met overstap en tijdens die overstap overdag wilde ik dan wel Singapore in. 

In mijn studietijd wel een paar keer 36-38 uur denk ik ja. De nacht doorhalen voor een opdracht. Volgens mij ben ik na feestjes nooit de hele volgende dag wakker gebleven, ontnuchteren is toch een stuk comfortabeler slapend

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.