Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 30 november

256000142_1797100003818468_3870862458051297984_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=3RvkLZJxbbUAX_85EuR&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c2e9b70a32f7f288aeb0fe9c88cd5ae8&oe=61AAC34E

Op wie was je verliefd maar heb je het nooit gezegd? 

Spike uit Buffy. Dus zeggen was sowieso wat lastig

In de derde was ik een periode smoorverliefd op een lange blonde klasgenoot. Knikkende knieën als hij me aan keek met z’n prachtige blauwe ogen.  
Kwam nooit verder dan hoi zeggen in de bus of het zwembad. Het was helaas niet zo’n stapper, dus ik kwam hem ook nooit tegen op feestjes. 

Twee jaar later werd ik pas echt smoorverliefd! Die jongen is nu mijn man. 

Op die ene man van de fotoclub waar ik jaren geleden lid van was. Vanaf het eerste moment dat we elkaar zagen was er iets, een vonk, een gevoel. Ik denk van allebei de kanten. Maar.....hij was (en is) getrouwd. Heb hem al jaren niet meer gezien, maar denk nog steeds met kriebels aan hem terug.

Mijn docent, was wederzijds (hij vroeg hoe ik dacht over een relatie tussen student en docent) maar heb volgens mij nooit laten merken dat ik hem ook wel leuk vond. 

Ik was 18 en hij 26, was hij niet mijn docent geweest dan had ik het wel geprobeerd

ScarceKudu74

ScarceKudu74

30-11-2021 om 08:08

Op die vrouw in mijn stamkroeg. Lang blond haar, stralende lach, wat een lol hadden we altijd. Maar ja, ik was daar altijd samen met mijn man, dus vertellen dat ik verliefd was, was geen optie 

Aww wat lief al die verborgen liefdes ❤️
Niemand spijt dat ze er nooit wat mee gedaan hebben? 
Ik heb het Nick Carter nooit verteld, ook niet toen ik voor hem stond aan z’n haar te sniffen 
Zeker dat ‘t wederzijds geweest was, maar ja ik zag gedoe met tours, dus heb hem bewust laten lopen
Grapje!

In ‘t serieuze leven gebeurt het vrij regelmatig dat ik verliefde gevoelens kan voelen
Vind dat zo heerlijk!
Ik vertel het eigenlijk nooit, soms een enkele keer
Hoop wel dat ze dan naar mij komen zodat we kunnen passen en meten 😁 en even tijdelijk madly verliefd kunnen zijn 

Maar over ‘t algemeen is het beter dat ik het voor me hou

Op de man die bij de Febo werkte en heel erg op Bruce Springsteen leek. Ik was nog jong 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.