Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

vraag van de dag 3 oktober

6cc4477eca31700c8df21687f78a9367-PICK-WICK4.jpg

vertel maar eens.... 


Savasana.

vroeg naar bed met een kruik en een goed boek

En naar de sauna

Als het donker wordt en ik verwacht niemand meer aan de deur mijn slaapshirt, joggingbroek en fleecevest aan. Een grote mok thee/glas wijn/hapje op tafel en dan samen met mijn man de nieuwste aflevering van een Britse detective kijken.
Kaarsjes op tafel.

Maar ook: op een mooie zomerse dag een lange fietstocht maken op onze ebikes  met verse broodjes van de bakker in mijn fietstas en een pak chocomel. Genieten van de rust en de natuur. Daar kan geen drukke stad tegenop.

In een comfortabele SUV roadtrippen door de USA 

Wat kleinschaliger: m'n latte met TiaMaria 

Op een van mijn motoren of in de cabrio door de schitterende Hoeksche Waard rijden. Gewoon lekker rustig tokkelen en om je heen kijken. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

03-10-2021 om 08:38

In de zomer: ergens midden in de natuur wandelen en dan op een rustig plekje gaan zitten en eindeloos picknicken, lezen, naar vogels luisteren.

In de winter is het standje overleven. Indien niet depressief en als de zon: onder een dekentje op de bank met chocolade, thee, kaarsjes en boek. Of in plaats van boek, met kind een leuke film of programma kijken (en dan samen onder die deken).

Dat wisselt:
Een heerlijke latte in de zon
Nog even in bed blijven liggen terwijl man er uit is.
In bad na een drukke dag
Op de bank met de houtkachel aan en dan een serie kijken. Met poes en hond naast me. 
Een tv show kijken met het hele gezin (Masked singers/wie is de mol)
In de herfst vroeg opstaan en hardlopen terwijl de mist nog zo mooi over de weilanden hangt. 
Of het moment van helemaal alleen thuis zijn na een lange zomervakantie. Eventjes niemand meer in huis en even compleet m’n eigen gang gaan. (En daarna weer het thuiskomen van iedereen  )

Op een hele warme zomerochtend 's morgens om zeven uur door mijn tuin lopen en even aan de lavendel ruiken (nee ik heet geen Baudet ). Het is dan doodstil buiten. Iedereen slaapt nog....

Met een kopje thee en een boek op de bank

Gewoon op het strand staan en naar de zee kijken. 

Wandelen in de natuur in elk seizoen er is altijd wel iets moois te zien. 

Lekker koken voor kinderen en schoonkinderen met z'n alle aan tafel met een mooie fles wijn en gezellig bij kletsen.

Een ochtend waarop we niet vroeg op moeten, met mijn kinderen in het grote bed lekker ravotten.
Op de rug van mijn paard in het bos als er niemand is, liefst net na een bui regen.

Friezinnetje

Friezinnetje

03-10-2021 om 09:24 Topicstarter

In de zomer lekker in het zonnetje in mijn tuin met een goed boek
of lekker met vrienden op een terras met een hapje en een drankje

in de winter lekker op de bank onder een plaidje

Visite ontvangen en mensen verwennen met lekkere dingen en dan lekker eten en drinken en bijkletsen. Dan voel ik me echt gelukkig.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

03-10-2021 om 10:34

Buiten lezen met koffie en een peuk.
De haardroger na de douche. 

EHR

EHR

03-10-2021 om 11:28

Als ik gewoon thuis ben: lekker op de bank met de diffuser aan. 
In mijn naaste omgeving: kroketje eten bij een toptent hier in de buurt. Zeker nu.
En als ik het helemaal groots aanpak: gewoonweg zijn in de Verenigde Staten. Daar ben ik het meest in mijn natuurlijke doen. En geniet ik letterlijk overal van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.