Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 3 januari

255658811_1797100467151755_2302212906838812109_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=uPLWZg0WisYAX-3SWWK&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT97jkopQf4C6kje8JFx-26ggVz74VzND-H1G6vDt4qyJg&oe=61D82CFC

Wat vind je het minst mooi aan je huis? 


Wc, badkamer, schrootjesplafond boven, het oude behang boven... We hebben nog genoeg te doen in ons huis!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-01-2022 om 10:03

De keuken, die is inmiddels echt oud en versleten. Verder hebben we in de afgelopen jaren alles al aangepakt. 

De badkamer .

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

03-01-2022 om 10:24

De trap, maar daar zal ik nog even tegenaan moeten kijken. Voorlopig geen gelegenheid om daar iets aan te (laten) doen. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-01-2022 om 11:29

De toilet op de begane en badkamers op de 2e.

De granolmuren in de kamer. Maar een goed alternatief heb ik nog niet gevonden. Stucen....mwah....ik vind dat echt heel gladde ook niet echt mooi omdat het een muur betreft waar heel veel strijklicht langs gaat. Je ziet altijd wel iets wat dan niet perfect is.  Behangen willen we niet, dus voorlopig maar een leuk kleurtje erop voor de sfeer.

Envelop schreef op 03-01-2022 om 09:46:

Wc, badkamer, schrootjesplafond boven, het oude behang boven... We hebben nog genoeg te doen in ons huis!

Dit! 

Het tuimelraam van de badkamer is superlelijk en zorgt voor lekkage, die wordt hopelijk deze maand vervangen.

De wc op de begane grond, de tegeltjes vallen bijna van de muur en de wc en wc-ruimte is heel lastig schoon te maken. Die is daarna aan de beurt.

De schrootjes in hal en klompenhok, en de kast in het klompenhok, die wil ik dit jaar ook uit mijn huis verbannen. Dit staat al lang op mijn to-do list, maar er kwam telkens wat tussen.


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-01-2022 om 12:32

Tuinfluiter schreef op 03-01-2022 om 07:22:

De badkamer die is langzamerhand aan vernieuwing toe.

Van mij ook, van de andere kant, zo rampzalig ziet ie er niet uit, alleen een beetje gedateerd.

Absoluut de badkamer. Het is dat we overwegen om over een paar jaar een opbouw op ons huis te plaatsen, anders was ik er dit jaar nog aan begonnen. Maar het is logischer om het dan tegelijk te doen. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

03-01-2022 om 14:41

De berging. 
Naast opbergruimte is het ook de plaats waar alle meters, de regenwaterpomp en de ketel staan, dus een hoop leidingen tegen de muren. 
Makkelijk dat alles daar gegroepeerd is, maar mooi is het niet.

Badkamer en toilet zijn aan vervanging toe.

Toilet. 
Gelukkig hebben de badkamer en de keuken al een grote verbouwing ondergaan, nu de kleinste ruimte nog. 

De badkamer en wc in ons huurappartement.
Nog drie jaar en dan krijgen we nieuwe van de wbv.

Friezinnetje

Friezinnetje

03-01-2022 om 16:43 Topicstarter

ik heb de afgelopen jaren al veel vernieuwd, wat er nog moet gebeuren is nieuwe dakpannen, en mijn bijkeuken. Daar wil ik eigenlijk een mooie kast laten maken, waar wasmachine, droger ed in kan en wat bergruimte. Maar dat wordt nog een puzzel want hij is niet heel breed. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.