Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 3 februari

272307977_1845311712330630_6033178494965093811_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=2E8X8vdDlPAAX9rlQ6R&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT_j_BGeQ8hGf90a7xfRp8aFljv9MXvJXxON2IJZHGKgoQ&oe=62004DDB

Dingen die je je voorneemt (en vervolgens niet doet)


te veel 😂

Met mijn long covid moet ik sowieso mijn verwachtingen en voornemens continu bijstellen, omdat een mindere dag mijn planning geheel kan veranderen.

Maar ook zonder dat, hoe vaak ik niet denk "ik ga nu echt," en dat dus gewoon niet doe. Omdat ik er niet meet aan denk, of de hobbel om het te doen te groot voelt. Tegelijkertijd heb ik me ook vaak genoeg juist wel over die hobbel en uit mijn comfortzone geschopt en het juist wel doe.

Hmm niet veel eigenlijk, maar wat ik al zeker 2 jaar van plan ben te gaan doen: buikspieren trainen. Moet daar echt weer mee beginnen, maar ben zo lui.

Eigenlijk moet ik nodig weer aan de bak (van mezelf) met trainen überhaupt 

Stoppen met nagelbijten staat met stip op 1.
Minder koffie drinken.
Beter voor mezelf zorgen in het algemeen.
Sporten. 

Zo veel: de zolder uitmesten, meer bewegen, minder snoepen, minder tijd op mijn tablet doorbrengen.

Niet vreten en sporten.
Elke dag/ week weer maar de knop is kwijt.

Dolfje schreef op 03-02-2022 om 09:06:

Niet vreten en sporten.
Elke dag/ week weer maar de knop is kwijt.

idem

Ik ben gestopt met mezelf dingen voor te nemen waar ik een gruwelijke hekel aan heb zoals sporten. Ik hoef niet te sporten van mezelf en dat geeft me een gevoel van tevredenheid , rust en geluk.

Mijn mail bijhouden… 
Sommige mensen zijn zo lekker georganiseerd in hun mailbox. Die van mij is altijd ontploft… komt ook veel reclame binnen trouwens. Komt het niet door de brievenbus, dan wel in de mail… ik meld met regelmatig af voor mailings maar toch… 
En dan begin ik netjes met mijn mailbox uitzoeken en dan moet ik ermee stoppen want kan niet zo lang achter de computer. En dan blijft het er weer bij

Dolfje schreef op 03-02-2022 om 09:06:

Niet vreten en sporten.
Elke dag/ week weer maar de knop is kwijt.

Idem.

Zolder opruimen > check

Eindelijk eens de bijkeuken sauzen (echt nog maar een mini stukje)

Boekenkast uitmesten

PriceyRook54

PriceyRook54

03-02-2022 om 10:11

Minder geld uitgeven en meer sparen 

Een afspraak bij de kapper maken. Ik heb een kapsel wat lekker lang uit kan groeien, maar tussen het moment dat ik denk: ik zou eigenlijk wel echt naar de kapper moeten naar het moment dat ik ook echt een afspraak maak zit minstens een maand en meestal 2. 

Vroeger naar bed gaan is elke ochtend een voornemen en ik doe het eigenlijk nooit.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-02-2022 om 10:23

Minder luieren en meer doen. Vervolgens zit ik uren op de bank met het forum, een boek, een spelletje etc...
Ik vind mezelf leuker als ik actiever ben en dingen gedaan heb op een dag. 

Stoppen met forummen

Meer opruimen, meer poetsen, eindelijk eens ordelijk worden, wat meer sporten/bewegen, langs de snoeppot/droppot/chocoladepot kunnen komen zonder dat ik het deksel oplicht om iets te pakken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.