Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 29 oktober

245813616_1774068152788320_7375467507323845167_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=EQU52sAXKhYAX-YjNhk&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=64b7839b3e664d03a218445860e171af&oe=61A28A26

fluisterend, schreeuwend of papier. Maakt niet uit!


Houd eens op met vierde prikken aanbieden of het vaccineren van dierentuindieren. Breng die vaccins naar de landen waar weinig geld is. Nee, niet zeggen “dat zouden we moeten doen met z’n allen” maar gewoon echt doen! Nu! Niet nog weken over praten. 
En tegen de farmaceutische industrie: ga je eens heel diep zitten schamen! Ik snap dat je geld wilt verdienen en dat dat nodig is, maar niet over de ruggen van zieke mensen en kinderen. (Niet alleen op het gebied van COVID)

dit was het eerst. Misschien komt er gaandeweg de dag nog wel wat bij.

Ik zou de tranen willen afvegen van de wereld

leef en laat leven.  daarnaast als je in staat bent iemand te helpen.. doe dat dan ook. En deel wat je hebt met elkaar.

Respecteer elkaars gender, geaardheid en identiteit. Noem het niet woke en keur het niet af, omdat je het niet begrijpt.
Als het hen gelukkig maakt en het in jouw leven werkelijk niks veranderd, waarom zou je het dan afkeuren?
Je hoeft het ook niet eens te begrijpen, om mensen gewoon te laten zijn wie ze zijn.

Lollypopje schreef op 29-10-2021 om 08:07:

Respecteer elkaars gender, geaardheid en identiteit. Noem het niet woke en keur het niet af, omdat je het niet begrijpt.
Als het hen gelukkig maakt en het in jouw leven werkelijk niks veranderd, waarom zou je het dan afkeuren?
Je hoeft het ook niet eens te begrijpen, om mensen gewoon te laten zijn wie ze zijn.

Precies dit!

Friezinnetje

Friezinnetje

29-10-2021 om 08:25 Topicstarter

Behandel een ieder zoals je zelf behandeld wil worden en denk niet dat de hele wereld om jouw draait. 
En geef niet alleen commentaar op alles, maar ga er zelf dan iets aan doen. Zelfde voor een uurtje helpen bij je sportvereniging of andere vereniging waar je zelf lid van bent. Zij kunnen niet zonder jouw hulp bestaan. Dus als jij er niets in wilt doen, betekend dat dat je zelf er straks niet meer kunt sporten.

Eigenlijk al het bovenstaande.

Maar ook: Hou toch eens een keer rekening met elkaar!!!!!!!

SORRY

Dat de mensheid zo vreselijk irritant is... 

Bij deze vraag moet ik aan het liedje van Michael Jackson denken.
" Heal the world , make it a better place , for you and for me
and the entire human race "


https://www.youtube.com/watch?v=nhcG9wqn0gU

Kappen met die wokehype en ga je nuchter boerenverstand eindelijk weer ns gebruiken om te voorkomen dat onze welvaart helemaal kapot wordt gemaakt door alle linkse hobby's. 

Lollypopje schreef op 29-10-2021 om 08:07:

Respecteer elkaars gender, geaardheid en identiteit. Noem het niet woke en keur het niet af, omdat je het niet begrijpt.
Als het hen gelukkig maakt en het in jouw leven werkelijk niks veranderd, waarom zou je het dan afkeuren?
Je hoeft het ook niet eens te begrijpen, om mensen gewoon te laten zijn wie ze zijn.

Eens, behalve als ze er anderen schade mee berokkenen.

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:10:

Kappen met die wokehype en ga je nuchter boerenverstand eindelijk weer ns gebruiken om te voorkomen dat onze welvaart helemaal kapot wordt gemaakt door alle linkse hobby's.

Als onze welvaart op deze manier doorgaat wordt de hele wereld kapot gemaakt.

wild-flower schreef op 29-10-2021 om 09:09:

Bij deze vraag moet ik aan het liedje van Michael Jackson denken.
" Heal the world , make it a better place , for you and for me
and the entire human race "


https://www.youtube.com/watch?v=nhcG9wqn0gU

Jammer dat hij zelf niet deugde.

Ik weet niet eens waar ik zou moeten beginnen met het beantwoorden van deze vraag. Ik kan wel janken om alles wat er in de wereld gebeurt....de vogels die verstrikt zitten in ons smerige afval, de vervuiling van de lucht en de wateren, de oorlogen, kindjes die van huis en haard worden verdreven.
Enfin, laat ik maar ophouden anders blijf ik in deze stemming vandaag.

Tja, alles wat hier al gezegd is. Wat zou je anders tegen de wereld kunnen zeggen? 

Truusdemier schreef op 29-10-2021 om 09:28:

Tja, alles wat hier al gezegd is. Wat zou je anders tegen de wereld kunnen zeggen?

Krijg allemaal de kolere, dat kan ook nog gezegd worden maar daar zal niet veel goeds uitkomen😅🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.