Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 29 december

256334296_1797100860485049_445716119092078948_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=heYMU8ub-f8AX--v8qC&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT_gMfwDQeX11kaAL6ES98or1F3BsORifXhFU7LGKRT0SA&oe=61D16AD2

Aan welke vakantie heb je de mooiste herinnering? 


Teveel om op te noemen, maar ik kies dan toch voor het zuidwesten van Amerika samen met m'n ouders. Vooral omdat dat dus een gezamenlijke herinnering is en voor mij m'n eerste kennismaking met mijn favoriete bestemming. 

rondreis in Zuid-Afrika in mijn iets jongere jaren. Ik reisde alleen, maar er waren meer singles en vriendengroepjes op die groepsreis dus we hebben met elkaar een superreis gehad (organisatie is een aanrader trouwens: drifters.co.za

of een wandelvakantie in Ierland, of een van de vakanties met mijn ouders naar Engeland, of een wandeltripje in Bulgarije. 

Oei lastig kiezen…..
Ik heb prachtige herinneringen aan de eerste zomervakantie op Ameland met onze dochter van toen 1,5 jaar. Heerlijk weer, op de verwondering van het strand, lekker spelen in het bos, op de fiets. Heerlijk. 

Maar ook onze vakantie naar het geboorteland van man. Man is geadopteerd en was nog nooit terug geweest. Zo bijzonder en wat een prachtig land. 

En dan de road-trip in de VS. De ene verbazing naar de andere. Echt wauw! Ik ben verliefd op het land en kan niet wachten tot ik weer kan. 

Überhaupt: ik wil weer op reis! Nieuwe dingen zien, andere culturen proeven. Ik hoop dat m’n geldboompje wat beter aan gaat slaan. 

Mevrouw75 schreef op 29-12-2021 om 08:40:

of een wandelvakantie in Ierland, of een van de vakanties met mijn ouders naar Engeland, of een wandeltripje in Bulgarije.

Een wandelvakantie (of fietsvakantie) in Ierland staat ook nog op mijn bucketlist. Heb je aanraders voor organisaties? 

de vakantie in Rome toen ik bij Galleria Borghese door een verkeerde deur een zaal in liep en het zeker 10 minuten duurde voor de andere bezoekers daar aankwamen. Ik heb toen uitgebreid in mijn uppie de David van Bernini staan bewonderen.

En de week, afgelopen november, op Schiermonnikoog. Heerlijk uitgewaaid.

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-12-2021 om 08:43:

[..]

Een wandelvakantie (of fietsvakantie) in Ierland staat ook nog op mijn bucketlist. Heb je aanraders voor organisaties?

Wij hebben het zonder organisatie gedaan. Boekje van de Wicklow way gekocht, naar Dublin gevlogen, gaan lopen en bij jeugdherbergen en campings kijken of we wel konden slapen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

29-12-2021 om 09:12 Topicstarter

vakantie met de familie naar Oostenrijk en de laatste met ouders en vriendin naar Frankrijk. Maar ook mijn werkvakantie naar Amerika. 

Mevrouw75 schreef op 29-12-2021 om 08:46:

[..]

Wij hebben het zonder organisatie gedaan. Boekje van de Wicklow way gekocht, naar Dublin gevlogen, gaan lopen en bij jeugdherbergen en campings kijken of we wel konden slapen.

Oké bedankt! 😃👍

een ongeplande roadtrip door Cuba.

Op de bonnefooi bij mensen slapen, lifters meenemen en wegen nemen die onbegaanbaar lijken. 
Wat een avontuur!

Ik denk met heel veel plezier terug aan de vakanties naar Hawaii met man waar we zijn getrouwd en lava hebben gezien en aan de laatste echte reis 2 jaar geleden naar Kaapverdie. We hebben toen 3 eilanden gezien met elk hun eigen charme. 
Maar de fijnste week van dit jaar was op Texel, we waren er precies in de week met het mooiste weer in juni , konden om 8 uur al buiten ontbijten en de hele dag een korte broek aan. Daar verlang ik nu naar terug!

Laatste gezinsvakantie in Schotland veel gezien en heel mooi weer.
Een zakenreis van mijn man naar Alaska waarbij ik hem mocht vergezellen. Ongelooflijk mooi natuur en enorm in de watten gelegd.

Aan ons favoriete kleine Canarische eilandje , la isla mágica.

Dolfje schreef op 29-12-2021 om 09:18:

Ik denk met heel veel plezier terug aan de vakanties naar Hawaii met man waar we zijn getrouwd en lava hebben gezien en aan de laatste echte reis 2 jaar geleden naar Kaapverdie. We hebben toen 3 eilanden gezien met elk hun eigen charme.
Maar de fijnste week van dit jaar was op Texel, we waren er precies in de week met het mooiste weer in juni , konden om 8 uur al buiten ontbijten en de hele dag een korte broek aan. Daar verlang ik nu naar terug!

Die ene mooie week van dit jaar zaten wij in Luxemburg en Duitsland. Was echt heerlijk precies goed getimed want de rest van de zomer was prut. 

redbulletje schreef op 29-12-2021 om 11:17:

[..]

Die ene mooie week van dit jaar zaten wij in Luxemburg en Duitsland. Was echt heerlijk precies goed getimed want de rest van de zomer was prut.

Ook mazzel gehad dus! Was er zo blij mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.