Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 28 oktober

245345829_1774067009455101_1953136797993814740_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=5HxnIZ02zcgAX8GnbVJ&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=fa61d27f02887062102ce03ec1613094&oe=619F1B8F

geld, auto, vingerplant, vertel maar


1) Een compleet verzorgde reis naar St Maarten 
2) Een etentje in een 2-sterren restaurant inclusief opgehaald worden met een limo
3) Een ballonvlucht

De gebruikelijke kleine prijsjes van de PC (stroopwafels, Ben&Jerry's e.d.).

redbulletje schreef op 28-10-2021 om 08:59:

1) Een compleet verzorgde reis naar St Maarten
2) Een etentje in een 2-sterren restaurant inclusief opgehaald worden met een limo
3) Een ballonvlucht

Zo, dat doe je goed!

Een pakket met chocolade en thee. Een chocolade paashaas. En samen met mijn dochter heb ik ooit een rebus opgelost in de bioscoop. Ze won, waardoor we met het hele gezin naar de film mochten. De zaal versierd en voor ons alleen, snoep, popcorn en drinken binnen handbereik.

Misschien niet heel bijzonder, maar wie het kleine niet eert...

Een magimix keukenapparaat. Ik stof het braaf iedere week af, maar gebruikt word ie ca 2 keer per jaar.... Het ding veroorzaakt erg veel afwas....

Een doos kleurpotloden.

In de tijd dat ik nog studeerde een oerdegelijke Hollandse fiets gewonnen. Na 25 jaar brak er een tandwiel en was reparatie (alle tandwielen vervangen ivm met maat die niet meer te krijgen was) duurder dan de waarde van de fiets. Ik heb nu al een jaar of 9 een andere maar mis mijn oude karretje soms nog wel.

Kweekbakjes....de poedelprijs bij een 'kweek de grootste zonnebloem' wedstrijd. 

250 euro in de staatsloterij

Een veels te grote ambilight tv. ( in verhouding met mijn kleine studentenkamer) 

een filterset voor fotografie van 450 euro.

Toen ik een jaar of 9 was, de hoofdprijs bij enveloppe-trekken op de jaarmarkt. Een prachtig aangeklede pop, ik was er erg verguld mee. Mijn moeder had gehoord dat vlak ervoor iemand gezegd had dat die pop wel nooit als prijs weggegeven zou worden omdat het zo'n mooie aandachtstrekker was. Dus of nou werkelijk die prijs in de envelop zat of dat degene achter de tafel dacht "Dat zullen we nog eens zien, daar loopt een meisje die die prijs wel weet te waarderen, even luid aankondigen dat zij DE HOOFDPRIJS heeft gewonnnen". 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-10-2021 om 10:36

1300 gulden bij de postcodeloterij. Daarna gelijk opgezegd en er is ook nooit meer een prijs gevallen op die postcode.

Ik heb ooit een belangrijke prijs tijdens mijn studie gewonnen (vak-inhoudelijk dus). Dat is voor mij toch wel de belangrijkste tot nu toe.

redbulletje schreef op 28-10-2021 om 08:59:

1) Een compleet verzorgde reis naar St Maarten
2) Een etentje in een 2-sterren restaurant inclusief opgehaald worden met een limo
3) Een ballonvlucht

Wauw, bofkont. Wat heerlijk. En volgens mij ook net die dingen die jou blij maken, of vergis ik me?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.