Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 28 november

255931729_1797095327152269_3635368553836403308_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=2-ORYvtRIgEAX9wyYD6&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=ca47e8b50eb51c5159a0af9f1de2854d&oe=61A87A08

Op welk bekend persoon lijk jij het meest? 

Ze zeggen wel eens dat iedereen een dubbelganger heeft .
Ik werd ooit in Belgie aangesproken , want ik zou op een bekende Vlaamse radiopresentatrice lijken ( ben de naam vergeten ) , ze dachten dat ik dat was .

Ik kan echt niemand bedenken. 

Vroeger zeiden ze dat ik op Gina  Lollobrigida leek, en ook dat ik een dochter van Sonja Barend zou kunnen zijn. 
Tegenwoordig vinden ze dat ik op mijn moeder lijk🤔

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-11-2021 om 11:19

Geen idee. Ik heb een algemeen hoofd, hoor ik wel eens, dus mensen menen mij ergens te zien, maar dat blijkt dan iemand anders te zijn. Net als mijn broer. Die zie ik geregeld voorbij rijden, fietsen of lopen, maar bij de tweede blik zie ik dan dat zijn kapsel wat anders is of dat zijn tatoeages zijn verdwenen.

Saga schreef op 28-11-2021 om 11:07:

Ik kan echt niemand bedenken.

Ik ook niet, gelukkig maar  voor mij, maar vooral voor die ander haha. 

Ook echt geen idee! 
Maar je kan je foto in zo’n app gooien die het je dan verteld 

Nathalie Portman kwam daaruit 
Ik zie ‘t niet, is niet zo 😁
Dus ‘t blijft een raadsel

Nou een paar jaar geleden toen ik nog een bril had en een dikkere kop werd er wel eens aan mij gevraagd of ik de zus van Guus Meeuwis was. Een vrouw naast me in het vliegtuig was er van overtuigd dat ik loog toen ik nee zei.

Eerder zeiden mensen weleens tegen mij dat ik op Annette Barlo leek. 
In de tijd toen zij speelde in de serie oppassen. 

Ik heb vaak te horen gekregen dat ik op Olivia Newton John lijk in haar jonge jaren en op Grace Kelly.

Er is niemand wie ik kan bedenken. Kreeg laatst wel de vraag of ik Een zus in Italië heb. Vrienden waren daar en zagen iemand lopen die erg op mij leek. 

Mij is weleens verteld dat ik op Georgina Verbaan lijk. Ik zie het wel een beetje, door de haarkleur en we hebben allebei grote ogen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.