Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 27 oktober

244984085_1771073013087834_4827113203905191231_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=QK3m4znjrZ4AX9WF2oc&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=507f15884858d34b6efb271613dee870&oe=619F74D9

ik ben benieuwd


Best aardige vrouw, met een dito leven. 
Uiterlijk een 6,5.

Rustig, onschuldig, vriendelijk en braaf… Ik word nog weleens ingeschat als gelovige.

Ik denk dat het komt door de manier waarop ik beweeg icm met mijn niet uitbundige uiterlijk. 

KittyFantastico schreef op 27-10-2021 om 07:59:

Rustig, onschuldig, vriendelijk en braaf… Ik word nog weleens ingeschat als gelovige.

Ik denk dat het komt door de manier waarop ik beweeg icm met mijn niet uitbundige uiterlijk.

Dit zou ik bijna hetzelfde zeggen! 

Rustig, vriendelijk, braaf, onzeker. 

Ik kan wat sociaal onhandig overkomen doordat ik niet zo goed ben in small talk waardoor mensen dat als onzeker opvatten. 

het zou van mij van de context afhangen.

Zie je me op een plek waar ik niemand ken, dan zie je een onzeker en verlegen typje om zich heen kijken. Muurbloempje opzoek naar aansluiting, maar niet goed weten hoe.

Zie je me tussen groep mensen die ik ken, dan is er een reeele kans dat lk luid, vrolijk en nogal aanwezig ben. Totaal niet onzeker, maar een persoon die er staat.

Bij een nieuw persoon één op één ben ik in het begin ook wat verlegen en onzeker, maar als die persoon een fijne energie heeft en ik me op mijn gemak voel zakt dat naar de achtergrond en komt de kletskous naar voren

Afhankelijk van context, kan iemands eerste gedachte over mij dus compleet verschillen.

Denk dat het bij mij ook zo is Lollypopje 

Sophia_!

Sophia_!

27-10-2021 om 10:04

Ik schijn een heel open blik en uitstraling te hebben, dus iedereen voelt zich altijd op zijn gemak om met mij te komen kletsen. Ook wildvreemden in de supermarkt enzo. Dat vind ik meestal niet erg, want ik ben zelf ook een enorme kletskous 

Sophia_! schreef op 27-10-2021 om 10:04:

Ik schijn een heel open blik en uitstraling te hebben, dus iedereen voelt zich altijd op zijn gemak om met mij te komen kletsen. Ook wildvreemden in de supermarkt enzo. Dat vind ik meestal niet erg, want ik ben zelf ook een enorme kletskous

Ik trek alleen straatverkopers aan. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op mij afkomen 😂

PriceyRook54

PriceyRook54

27-10-2021 om 10:07

Dat zal inderdaad van de context afhangen. Op mijn werk denk ik dat ik in eerste instantie intimiderend over kan komen als mensen mijn kantoor binnenstappen maar meestal duurt dat maar een paar minuten.
In een sociale setting ben ik uitbundig en aanwezig en één op één ben ik juist rustiger en luister ik meer.

Soort van meervoudig persoonlijkheidssoornis wellicht.

Sophia_!

Sophia_!

27-10-2021 om 10:09

Lollypopje schreef op 27-10-2021 om 10:06:

[..]

Ik trek alleen straatverkopers aan. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op mij afkomen 😂

🤣 die krijgen mijn meest arrogante blik, dan druipen ze wel af 

Lollypopje schreef op 27-10-2021 om 10:06:

[..]

Ik trek alleen straatverkopers aan. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op mij afkomen 😂

Ik zeg al tijd dat ik al een abonnement heb/al lid ben/al donateur ben.

Geen idee. Gewoon een vrouw van middelbare leeftijd. Ik denk dat ik heel gewoon ben en makkelijk benaderbaar.

Ik zou graag in  de veronderstelling zijn dat mensen mij in eerste instantie zien als een vriendelijk, behulpzaam iemand.
Helaas schijn ik een arrogant hoofd te hebben en vinden mensen mij moeilijk benaderbaar.
Dit heb ik al zo vaak te horen gekregen dus moet het wel waar zijn.
Gelukkig vinden de meeste mij in tweede instantie wel vriendelijk en behulpzaam   

Een beetje een saaie aardige vrouw van middelbare leeftijd.

Ik vind “saai” altijd zo’n raar oordeel over iemand die je nog helemaal niet kent. Je hebt op zo’n moment géén idee wat iemand doet in z’n leven, wat z’n verhaal is en welke spannende hobby’s hij misschien allemaal heeft. 

Vroeger werd ik best verdrietig als ik hoorde dat mensen me saai vonden. Nu denk ik vaker “ze moesten eens weten”. Maar ik blijf t een beetje een raar oordeel vinden.

KittyFantastico schreef op 27-10-2021 om 11:37:

Ik vind “saai” altijd zo’n raar oordeel over iemand die je nog helemaal niet kent. Je hebt op zo’n moment géén idee wat iemand doet in z’n leven, wat z’n verhaal is en welke spannende hobby’s hij misschien allemaal heeft.

Vroeger werd ik best verdrietig als ik hoorde dat mensen me saai vonden. Nu denk ik vaker “ze moesten eens weten”. Maar ik blijf t een beetje een raar oordeel vinden.

Ik hou van saai  (en trouwens wie bepaalt dat). Iemand die hele dagen loopt op te scheppen over zijn 'interessante reizen' naar Kenia is voor mij niet persé leuker dan een 'saaie' huismus' .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.